borç

4.1K 234 20
                                    

''efendi'' diyen sesle kafamı kaldırdım, ben sıcağı severdim, yanmak kavrulmak acı benim var oluşumun temeliydi, yüz yıllardır burdaydım bu kızıl yerde, kızıl cehennemde, 

burda olmayı sevdiğim zamanlar oldu, zevk aldığım anlar, çığlıklar haykıran ruhlar acıdan kıvranan bedenler, azap çekerek kaybolanlar, işkence merkezleri benim için gülümsemek demekti, 

ama şimdi tam bir aydır burdayım hiç yer yüzüne çıkmadım, dantenin cehennem tasvirinde bahsettiği en üst katman olan kızıl cehennem diye bahsettiği acıların kat ve kat arttığı cehennemin en üst katmanında tenimde ki soğukluğu gidermeye çalışıyorum ama yapamıyorum olmuyor, 

kızıl kor denizinde yüzüyorum ama o kızın bedenime verdiği serinliği ruhumun don halini, beynimde ki soğumayı, kalbimin buz tutmasını engelleyemiyorum, bu ne demek biliyor musunuz? bu felaket demek, cehennemde üşüyen bir iblis, komik dimi, 

hayır, acınası, kahrolası bir kız yüzünden çektiğime bak, üşüyorum be üşüyorum, yanmam gerekirken kemiklerimin bu sıcakta eriyip bitmesi gerekirken ben nerdeyse üzerime kürk alacağım, o kadar üşüyorum, lanet olası kız, ne bok vardı da benimle inatlaşıyorsun ne demeye o melekle hemde benim en can düşmanımla fingirdiyorsun, al işte al, başım belada hemde fena bir belada, cehennemdeyim ama başım burda olmamdan daha fena bir halde belada, 

bittiğimin resmi, tam olarak buydu işte, 

"Efendim igeden haber var " diyen zeze baktim başı yerdeydi bir an korkuyla kisacik bir bakis atti bana ama hemen sonra ona baktığımı fark edince hizla indirdi gozlerini.

"Konuş" dedim hiddetle igeye bnimle baglanti kurmamasini soylemistim  ama o cok onemli bit sey olmasa zezeyle iletisime geçmezdi. Demek ki bnimle baglanti kurmaktan korkmuştu ki zezeyi göndermişti  demek ki konu önemliydi.

"Efendim ige bir sey soylemedi yalniz acil gelmeliymissiniz" dedi sinirlerim geriliyordu daha da kotusu icimde ki kar gittikce siddetini artırıyordu nerdeyse tipi artiyordu tenimde.

"Defol" dedim zezeye bakmadan kizil kor denizi icimdeki tipiyi eritmeyi basaramadi. Zeze saniyede yanımdan kaybolurken kor denizinin en dibine baliklama daldım...

ASEL...

Zaman daraliyor asel... artik bi secim yapmalısın yoksa cok gec olacak tam bir aydir düsünuyorsun...

Diyen israfilin sesiyle uyandim. Kafamin icindeydi. Onu gorecek insan gözlerim buna dayanmazdi. O bir ulu varlikti ve ben onun isinin dustugu aciz bir kuldum. Ama yapamiyordum. Olmuyordu aklimdan cikmiyordu ama umurunda degildim beni birakip gitmisti kaybolmuştu ige bile ona ulaşamıyordu. Ama cehennemde oldugunu soyluyordu zeze oyle demis.  Bunca yil adim izlerimi takip eden adamdan hic bu kadar ayri kalmamıştım. Canim aciyordu hmde katlanılmaz derece. Sanki oyuk bi yaram vardi da durmadan onu oynayip kanatiyordum. Icinden cikan irinse aşkimin kanitlariydi da bi o yoktu... yoktu iste.

At sunu kafandan artik. Beni dinle... emrediyorum... dedi ses.

Ahenkli tınısı ic giciklayiciydi. Ona itaat etmeye zorlanmiyordunuz.

" ne yapmaliyim" dedim sadece. Daha dogrusu ne yaparsam o gelir. Ne yaparsam seni seviyorum aşmina umurumda degil der. Sadece sen varsin der.

Der mi? Lutfen desin ne olur desin.

Konuştuklarımizi hatirliyormusun....

"Evet"

18 girmene tam 38 gun kaldi... 38 dakika bekleme lüksümüz yok. Dedigimi yap. Buna mecbursun. Bunu bana borçlusun...

Ne cok sey borcluydum ben boyle.  Amuna bir bakirelik borcum vardi. Israfile de cennette olmasi icin yalvardigim bir ruh vardi. Bana soz vermisti ilk konuştuğumuzda. İnanmıştım ona. Sonucta Rabbimin meleklerinden biriydi pekala bunu yapacak kudreti vardi.

Simdi hepiniz nasil bir soz verdigimi merak ediyorsunuz dimi. Soyliyim o zaman.

Onu seviyordum. Beni sevmeyecek bir adami bir iblisi seviyordum. Ama o tek bir kadin icin asirlardir bekliyordu. Ve ben abelle evlenip ona bakireligimi verecektim. Israfilde amunu cennete alacak ve asminaya kavusmasini saglayacakti.

Ben zaten yoktum. Zaten hic var olmamistim. Bari aciz ruhumu degersiz bakireligimi abele verip sevdigim adami sevdigi kadina kavusturacaktim.

Yarin icin sana iki elci gonderecegim. Onlar seni alip ihraba cikaracaklar. Korkma bir olumlu icin ihrabi gormek kadar erisilmez bir mutluluk olamaz. Buna cennettekiler bile cogu zaman erisemezler.

"Tamam" dedim ve kndimi tekrar yataga attim. Yarin ki toren icin tek kelimelik yemin icin guclu olmaliydim. Yani basimda duran uyku haplarindan iki tane aldim ve bir  yudum suyla ictim.

Karanligin en kuytu kosesine cekilirken. Yanik kokusunu hissettim ve derince bir nefes aldim. Bir daha hissetmeyecegim bu kokuyu ilk hissettigim anda öğürmüştum. Simdiyse uykuya dalmadan once derince icime cektim...     

Cok cok kisa bir bolum oldugunu biliyorum ve affiniza siginiyorum ayrica hikayeyi tlf yazdim yazim hatalari icin sorry.

Sizi biraz meraklandirmak icin hemen paylastim.

Yorumlarinizi dort gozle bekliyorum. Kafami dagitmak icin kucuk bir tatile cikmistim o yuzden tlf yazmak zorunda kaldim.

Dönüşüm muhtesem olacak bilen bilir😉😉😉😉

Seviliyorsunuz... sibel♡♡♡♡  


GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin