Heyoo selam herkeze keyifle okuyun ve düşüncelerinizi benimle paylaşın....
Karar vermek için cok fazla düşünmeye gerek yoktu ama onun gozlerindeki o karanlik korku bir an beni herseyden vazgeçirecekti.
Gerçekten benden korkuyor muydu bu imkansız diye bağırdı zihnim. O gezen kadınıydı, benim gördüklerim onun gördüklerinin yaninda sıfır kalırdı. Ama simdi karşımda yerde titrerken korkunun kokusunu bariz sekilde alıyordum.
Ya güçlerinin tam olarak farkında değildi yada numara yapiyordu.
Mirafuz... ne zamandır onun yanındaydı dokunmuşmuydu ona benim akıtacağım kani coktan akıtmış mıydı?
Hırsım ofkem dizginlenemez bir boğa gibi onun uzerine sadirmama neden oldu. Kollarım da debelenmesi bana vurmaya çalışması daha cok hırslanmama neden oluyordu.
Daha fazla izin vermeyecektim kimsenin ona yaklaşmasına musade etmeyecektim. Arkamızda ki yatağa onu fırlattığımda hizla ayaga kalktı.
Himm bunu biliyorum...
Koruma kalkani icin ellerini birlestirip o bilindik sozleri mirildaniyordu ama bilmedigi bir sey vardi.
Hizla uzerimde ki kazağımı cikardim. Birden bana hayranlıkla karışık neferetle bakarken dudaklari hala mırıldanıyordu. Ama göğsümde ki mührü görmemişti.
Gezen kadının en buyuk silahıdır koruma kalkanı. Belki de onu bu gune kadar kimsenin almamasinin nedeni tek tek ilmek ilmek işlediği koruma kalkanıydı. Tek iki sey o koruma kalkanını gecebilirdi oda gezen kadınının bakirelik kadinini akıtmak yada kalkanin muhrunun duasini tersten vucuduna kazimak.
Iste simdi o muhrun duasi benim göğsümde kaziliydi. Ve aramiza o mühür bile giremeyecekti.
"Yapamiyorum"diyerek güçsüzce kollari yana dustu. Bitkin yorgun tükenmiş görünüyordu. Umurumda degildi. Annem icin o kani akitacaktim. Buna mecburdum. Yoksa cennet hurilerinden sonra bu pacozu koynuma almaya niyetli degildim.
" neden... neden diyorum sana" dedi ve hizla gelip suratımın ortasına tokatı bastı. Bende kahkahayı bastım.
"Sen iyi alıştın bana vurmaya" dedim
"Neden diyorum neden... neden senin yanında güçlerimi kullanamıyorum"
"Çünkü" dedim ve yanik izimle kaplanmış elini alip avcunu göğsüme bastirdim. Tam mührün olduğu yere...
Keşke yapmasaydim... Keşke. Gormeseydim o goruntuleri gormeseydim nasil aci çektiğini.
Tamam yapmayin artik beni rahat bırakın susun lutfen susun...diye bağırıyordu. Yatağın altındaydi her yer toz içindeydi. Kac yaşındaydı belki on belki on bir on iki
Küçücük. Odanin her yeri cinlerle doluydu ve hep bir ağızdan bagirarak
Biz dort atliyiz gezer gezer tozariz biz yedi atliyiz gezer gezer ölürüz. Biz biz on atliyiz gezen kadinini arariz bulunca ham yapariz. Diye bağırıyorlardı.
"bırakın peşimi ben sizin dediginiz kadın degilim kadin bile degilim" diye ağlıyordu. Yatağın altında.
Cinlerden biri yatagin altina uzanıp onu saçlarından yakaladı ve sürükleyerek dışarı çıkardı.
"Seni ham yapicaz" dedi hala saçlarını asılıyordu.
"Son gezen kadını bu mu" dedi biri kahkaha atarken
" çocuk bu daha"
O anda biri belirdi izbe yatak odasında gorunmuyordu ama hissedilebiliyordu. Ben onun görüntülerinde bile bunu hissetmistim. Kizda hissetmisti ki pencerenin önüne bakip hafifçe gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE
FantasyHayatim boyunca herkes bana deli dedi. Bir sey ne kadar sık dile getirilirse o olurmuş derler. Olur muydu? Olurdu biliyordum. Adim asel.... alkolik bir baba faise bir anne ozurlu bir kardeş ve yillarca turkiyede ki tum yetistirme yurtlarini gezen...