içinde

1.9K 86 62
                                    

Herkese selam... fazla manyak fazla atesli oldu. +18 icin uyarıyorum. Yorumlarınızı ve votelerinizi eksiltmeyin..  istedigim sayıya ulaşamasak da merakli ve tatli okuyucularımi bekletmek istemedim. Pazertesi sendromuna iyi gelecek bir bolum oldu. Sevgiler ve öpücükler....sibel...

"Daha once bir savaşa katıldın mi" diye soran kuzgunun bakışlarının değişimine şahit olurken onu arkama sürükledim.

Ama o inatla kolumu tuttup öne geçmeye çalışıyordu.

"Ben cennette büyüdüm kuzgun" bu cumlemi ve gerçeğimi him diyerek cevaplayan kuzgunun o him kelimesinden ne anlam çıkarmalıydım bilmiyorum kahretsin kadınıma karşı güçsüz görünmek cok ağır gelecekti bana.

"Peki o halde...vera cübbe" diye fısıldadığında arkasindakilerden biri ona kırmızı bir cübbe giydirdi.

"Bnce gözlerini kapat kocam o aşık olduğum cam gozlerine zarar gelsin istemiyorum" dedi ve kolumun hükmünden kurtulup beni şaşkınlığa çevirecek kadar bir güçle beni arkamda hic fark etmedigim komidinin yanina fırlattı.

"Vera basliyoruz"

"Hiç bitirmedik ki sahibem" diyen veranin yamuk agzinda ki o sırıtış ve benim hir korkak gibi komidinin yaninda oluşum.

Sen amunun oğlusun kalk ayaga seni aptal. Sen ki ateşin oğlusun kalk ve gücünü kullan. Avcılarındaki gücü

Ige amcamin sesiyle yerimden fırladim.

Tekrarla...

Babamın cehennem gücüyle annemin cennet gücünü birleştiriyorum.  Cehennemin Sisleri ateşe  cennetin sakinliği karmaşaya dönüşsün. Sisler ve alevler ben kor bana itaat edin...

Diye tekrarladığımda kuzgunun bakışında ki şaşkınlık avuçlarımdan cikan sisler arkasında kocaman bir alev saklıyordu.

Doğruymuş o amunun oğlu.
Cennetin piçi
Babasi gibi
Bence burdan savusalim
Sıcak mi oldu

Bu seslerle avuclarimdaki gri dumanlarin yerini alevler alirken cennette büyümüş olsam da ben cehenneme aittim.

Parmak bogumlarimin arasinda yavaşça kaybolan dumanlar yerine cikan alevler

"Vera karımı götür burdan" dedigimde vera başını yere egip kuzgunun kolunu tuttu.

"Seni bırakmıyorum" diyerek alninda ki teri sildi

"Ikiletme beni...vera"

"Hayır dedim hayir" diye bağırdı ve gelip cikan alevlerin uzerine kapattı ellerini. Aptal zaten yanikti simdi daha cok yanacakti avuclari.

"Bu savaş bugun olmayacak kor hem savaşacak kimse yok" dediginde önümden çekildi. Gercekten de odada yalnızdık.

"Nasil" dedim şaşkınca.

"Bunun yüzünden" dedi avuçlarımdan çektiği avuçlarını bana gosterdi. Yaniyordu benim alevlerim ona karışmıştı.

"Acımıyor" dedi ona bakıp kalırken bir kac yıl önceki o an ikimizin gözlerinde oynamaya başlayan bir ani canlandı.

Merhaba... demistim onu bir ağacın altında otururken görünce. El.a ağacı. Dünyadayım.

"Bnce sen beni takip ediyorsun" dedi güldüm egoya bak sen

"Adim" dediğim de

"Kor evet biliyorum" dedi gidip yanina oturdum. Elinde ki kitabi kapatip yanina koydu. Nasil da merak etmiştim ne okuduğunu

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin