15.

361 13 1
                                    

Az ajtó hangos dörömbölésére ébredtem. Morcosan nyüszögve párat fordultam a hátamra azonban beleütköztem egy testbe, akinek karjai szorosan csípőm köré voltak fonódva. Elmosolyodtam az a tegnap este emlékeitől és feljebb húztam picit a meztelen testemet takaró vékony anyagot.
Ekkor az ajtón ismét dörömböltek, amit azt hittem eddig, hogy csak képzelek.
Úgy pattantunk ki az agyból mint a bomba, majd Cameron úgy ahogy volt, alsógatyában sietett az ajtóhoz egy kisebb morgás következtében.
Egyből kiugrottam az agyból,felvettem a földre hajított bugyim majd Cam tegnap esti fekete pólóját magamra húzva robogtam ki a szobából megelőzve Mike megjelenését a szobában.
-Jóreggelt!-
-Ez egy férfi póló?-mutat az épp fenekem alá erő ruhadarabra
-Ez a pizsim!-dölök az ajtókeretnek zavartan
-És kié?-kérdezi összeráncolt szemékkel. Ijedten nézek a mögötte álló félmeztelen srácra aki csak vállat von
-A bátyámé!-vonok vállat hanyagúl
-Nem tudtam, hogy van bátyád!-mosolyodik el.Hát, énsem de az lényegtelen. Cameron homlokára csapja a kezét mire mérgesen nézek rá
-Akkor 1 óra mulva indulunk, de örülnék ha velünk reggeliznétek!-dörzsöli össze tenyereit mire mi beleegyezően bólogatunk. -Akkor fél óra múlva az étteremben!-mosolyog majd távozik. Egyszerre fújjuk ki a bent tartott levegőt és az ajtókeretnek döntöm a hátam.
-És hogy hívják a bátyád,Hercegnő?-kérdezi ravasz mosollyal a szexisten. Azthiszem életem legjobb éjszakája után nevezhetem így .
-Fogd be! Nem jöhettem ki a tegnap esti ruhámban, sem meztelenül!-duzzogok miközben elhaldva mellette a szobámba mennék azonban elkapja a derekam.
-Az utóbbit nem bánnám!-mosolyodik el majd lágy puszit nyom a nyakamra mire felkuncogok.
-Elég Cam,öltözz!-tolom el magamtól nevetve. -Ezt a pólót megtartom!-nézek vissza a szobám ajtajából majd kacsintok egyet és becsukom magam után az ajtót. A szobához tartozó fürdőbe megyek ahol lezuhanyzok, hajat és fogat mosok majd megszárítom a szőke tincseim. Egy szál fehérneműben, rajtam egy bézs színű selyem köntösbn lépek ki a szobából ahol Cameronnal tálalom szembe magam aki az ágyamon fekszik.
-Hát te?-kérdezem meglepődve miközben szorosan összefogom a testemet takaró ruhadarabot.
-Kész vagyok!-mutat végig magán. Egy fekete cső szárú farmert viselt fehér pólóval és farmerkabáttal.
-De én nem, szóval kifele!-mutatok az ajtó felé nevetve mire sértetten szívére teszi a kezét
-Nagyon morci valaki ma reggel!-biggyeszti le ajkát mire megforgatom a szemem. -Jóreggelt puszit sem kaptam még!-szomorkodik tovább majd a kezét nyújtja felém. Megfogom így az ágyra húz ahol lábaimat átvetem derekán és csípőjére ülök.
Közel hajolok mosolygó arcához majd kezeim közé fogva puszit nyomok a szájára míg ő csípőmön pihenteti kezeit. A puszit csókká formálja mikor aprót harap alsó ajkamba. Maga alá gyűrve fordít a helyzetünkön így most ő kerül felülre. Lecsúszik a vállamról a selyem anyag ahol végig simít kezéve de a csókunkat egy pillanatra sem szakítja meg.
Heves csókcsatánkat a telefonom csörgése szakítja meg mire mindkettőnk felmordul.Cameron legördül rólam én pedig az éjjeli szekrényre tett telefont nyúlok ahol Sierra bejövő Facetime hívása vibrál. Rendezem picit széttúrt hajam majd elfogadom a hívást miközben a vállfára tett ruhákhoz lépek. Hiába jöttünk csak pár napra nem tudok a bőröndből öltözködni.
-Szia bébi!-látom meg vigyorgó fejét.Mellette Brent ül szintén szikrázó arccal.
-Sziasztok!-mosolygok rájuk majd az ágyra dobom a szaggatott farmert,egy bézs színű lenge hosszúujjú inget és a színben passzoló magassarkú szandált.
-Nálatok reggel van nem?-kérdezi mire bólintok -Milyen volt a tegnap este?-kérdezi mire kikerekedett szemekkel nézek Cameronra aki szintén tátott szájjal fekszik még mindig az ágyamon.
-Mi?-kérdezek vissza mire barátnőm értetlen arckifejezéssel méreget
-A parti!Előtte beszéltünk!-magyarázza mire én is és a félisten is felsóhajt. -Miért, történt más is?-kérdezi gyanakvóan. Egyből biztosítom róla, hogy nem majd inkább az előkészületekről kezdek kérdezősködni.
-A dekoráció a kaja a torta a pintcérek és minden megvan, ha hazajössz lesz egy ruhapróba akkor jönnék a lányok is,anyukád elintézte a virágokat azzal az ismerősével aki profi. Megmutatta milyen lesz a virágokból kirakott nevünk, igaz csak lerajzolta de ha fele ennyire lesz gyönyörű már elájulok..-csacsogott barátnőm. Ezután átadtam Cameronnak a telefont én pedig a fürdőbe vonultam felöltözni. Felvettem a nadrágot majd a felsőt aminek az ujján tűrtem kettőt és elől egy kis reszt beakasztottam a nadrágomba. Becsatoltam a blúzom színéhez passzoló cipőt majd miután párszor végighúztam a hajamon a hajvasalót kimentem. Feleslegesnek tarottam sminkeni, ott úgyis lekerülne rólam.
Cameron meg mindig az ágyamban feküdt, és bár legszívesebben rámásztam volna, nem tettem.
-Indulhatunk,szépségem?-kel fel az ágyról. Mosolyogva bólintok majd miután bezárja az ajtót elindulunk a szálloda éttermébe.

-Közelebb!-igazgat minket Ben, a fotós. A medencénél vagyunk,míg rajtam egy hófehér földig erő ruha, Cameron egy elegáns öltöny virít és kb úgy nézünk ki mint a friss házasok. Az előttem álló fiú arcára simítom a kezem, ahogyan azt a fotós kérte, míg ő derekamnál fogva húz közelebb. A földön lévő ventillátor a levegőbe emeli a ruhámat így a pillanat nagyon drámai.

Oké azthittem a medencés fotózás volt az intim, azonban most hogy épp az előttem egy antik bőrszéken ülő Cameron csupasz mellkasára simítom a kezem, miközben rajtam csupán egy fekete színű D&G hímzésű selyem köntös és egy ugyan olyan színben pompázó fehérnemű van elgondolkozom az intim szó fogalmam. Mr.Tökéletes egy napszemüveget visel, egy kék köntöst és alsónadrágot amibe a hálószobában is belepirulnék , nemhogy így mikor vagy 10 ember minket néz.

Nem értem pontosan ez mennyire fontos része ezeknek az új darabok reklámozásának, viszont az erotika mindig is nagyot szól,ahogy gondolom pár hét múlva a Magcon rajongók közkedvelt mumusa leszek.
Helycsere történik, már a teraszon vagyunk ahonnan gyönyörű a kilátás. A mindenhol felállított lámpáktól pedig csak még meztelenebbnek érzem magam.
Pár kép után, amiken több féle fehérneműt, hálóinget és egyébb csinos ruhákat mutatunk be, 6 órakor nagyot sóhajtok amikor végre a kényelmes farmeremet és blúzomat vehetem magamra.
-Vacsi?-kap el Cam az öltözőből kilépve
-Te rám vártál?-lepődök meg mire csak lázán bólint -Menjünk!-mosolygok rá majd lopva nyomok egy puszit a szája sarkába.

-Tudom, hogy nem szabadna a holnapi fotózás miatt de meghalok egy pizzáért!-sóhajtok fel az étterembe érve. Felnevet majd előre engedve követjük a pincérnőt a nekünk foglalt asztalhoz.
Rendelünk két pohár bort és Cameron helyettem is megrendeli a ház leg olaszabb pizzáját nehogy meggondoljam magam.
-Szóval..-támasztom állam az összefont kezemre -Ez egy randi?-kérdezem majd a felnevetek
-Ez attól függ hívhatlak e randira!-hajol közelebb ravasz mosollyal
-Tekintve a történteket és hogy már itt vagyunk, lehet rosszul vagyunk bekötve!-gondolkozok el mire mindketten felnevetünk
-Akkor ez egy randi!-emeli fel a poharát amit felém dönt. Neki koccintom a talpas poharamat az övének majd mindketten kortyolunk az édes alkoholból.
Küldünk egy képet Sierranak, úgy gondolom lassan be kéne adagolnom neki a történteket és igaza van az előttem ülő félistennek, jobb ha tőlem tudja meg.

All that matters is you,Baby! -Cameron Dallas FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora