8.

321 14 0
                                    

Csapzottan és fáradtan léptem be a házba a konditeremből hazaérve. A bejáratnál ledobtam a cipőm majd a kulcsomat és a konyhába sétáltam.
-Jóreggelt,szívem!-mosolyog rám Gina majd egy puszit nyom arcomra -Azthittem alszol!-mondja miközben a mosogató gépből veszi ki a tányérokat. Fogok egy konyharuhát, majd mellé állva segítek be én is.
-Korán keltem, kondiban voltam!-vonok vállat mosolyogva
-Sierra és Cameron kimentek a lányokért a reptérre!-a fia névének hallatán nagyot nyelek -Sierra rávette,hogy veletek menjen a ruhapróbára!-nevet fel Gina mire nekem elkerekdnek a szemeim
-Cameron is jön?-kérdezek vissza hátha csak rosszúl hallottam mire Gina mosolyogva bólint.
-Ezt én befejezem, menj csak fel készülődni! Szerintem nem sokára hazaérnek!-néz a tányérokra majd rám mosolyogva. Még eltörlöm a kezemben tartott tányért majd az emeltre megyek. Lezuhanyzok,és hajat mosok majd megtörölközök és megszárítom a hajam. Az alapból hullámos,néhol loknis szőke tincseimet csak hajlakkal fixalom majd kifestem magam.Az alapozó után egy vékony tusvonalat rajzolok,majd szempillaspirált teszek fel és egy matt rózsaszín rúzst viszek fel a számra. Felveszek egy fekete térdnél kiszakított nadrágot, és egy fekete toppot amit elől picit betűrök a nadrágomba. Telefonomat a kezembe véve mezítláb megyek le a földszintre ahonnan már hangokat hallok.
A lépcsőn lefelé tartva már kiszúrom a nappaliban csevegő lányokat. És Cameront.
Felém kapják fejüket mikor észrevesznek majd Lola és Jess megindulnak felém. Őket ismerem csak.
-Sziasztok lányok!-nevetek fel mikor mind ketten egyszerre ölelnek meg.
-Te egyre szebb vagy!-néz rám Lola mire felnevetek. Lola fekete haja szögegyenesen áll, nagy zöld szemei vannak míg Jessinek Sierrához hasonló barna göndör haja és szeme van.
-Mostmár visszavehetnél,kezdek irigykedni!-csipkelődik Jess. A kanapé felé sétálva Camre nézek, aki egy barna hajú lány mellett ül,kezét a lány mögött a kanapé háttámláján pihenteti. Fekete farmert visel, fehér feliratos pólóval és egy fehér adidas cipővel. Mikor rámnéz egyből elkapom a tekintetem és a mellette ülő lányra nézek aki térdeivel Cameron felé fordulva ül.
-Szia, Keilah Ricks vagyok!-mosolyog rám
-Brooklyn Adams!-mosolygok én is. A másik számomra ismeretlen rövid,vörös hajú lány is bemutatkozik akit Ashley-nek hívnak majd Sierra mellé ülök.
A koszorúslány ruháról beszélgetünk,a lányok is és Sierra is elmondják az elképzelésüket. Sierra magazinokat mutogat, és képeket ő milyenre is gondolt, azonban Keilah inkább Cameronnal van elfoglalva mint a ruha színével. A lány Cameron felé fordúlva kicsit előrébb hajolva,ezzel kitolva melleit nevetgél. Ahogy látom ezt Cam nem bánja,mivel végig vigyorogva figyeli amit mondd ahogy fordítva is, Keilah issza a szavait.
Egyre jobban kezd idegesíteni a kettejük kis enyelgése és Keilah arra nem is figyel amit a többi lány beszél.
-Keilah te milyen ruhát képzeltél el?-fordul felé Sierra.Hiába lesz egyforma ruhájuk a lányoknak, a menyasszony semmit nem akar rájuk erőltetni ezért mindenki véleményére kíváncsi
-A tűrkízkék szerintem álomszép lenne!-kezd el ámuldozni -Illene a szememhez is!-nevet fel mire nekem dühömben szorul a kezem a telefonom körül. Kit érdekel a szemed?
-Azt ugye tudod, hogy az esküvő koncepciója a rose gold köré épül?-kérdezem felhúzott szemöldökkel, mire furán néz rám -Az abrosz és a díszek is ilyen színűek lesznek, még a virágok színe is halvány rózsaszín
-közlöm. Magamon érzem Cameron pillantását, és mikor ránézek még mindig engem néz. Kérdőn összevonja a szemöldökét,mire en csak elfordítom a fejem
-És a szabása?-mosolyog Ashley -Nemtudom mi a neve annak, de nekem a derékig szűk onnan pedig lágy esésű ruhák nagyon tetszenek!-mosolyog rám mire csak helyeslően bólogatok
-Nekem a sellő fazonú jobban tetszik!-húzza el a száját Keilah. Persze mert abban látszik a feneked.
Inkább nem szólalok meg. Az ötletet hal isten a lányok leszavazzák.
-Gyertek megmutatom a szobátokat!-áll fel Sierra -Remélem nem baj ha kettesével lesztek!-mondja miközben felveszi az egyik lány táskáját .A lányok elosszák a szobákat, Asley és Keilah lesznek az emeleti szobában, amiben eddig én voltam. Én úgy is hazamegyek holnap, ma pedig Sierránál alszom. A másik két lányt Gina bekíséri a földszinti szobába.
-Az én szobámban is aludhat valaki!-kínálja fel a lehetőséget a két lánynak Cam. De nagylelkű.
-Csak ha te is ott alszol!-kacsint rá Keilah mire nekem kikerekednek a szemeim. Mivan??
Cameron felnevet.
-Jézusom!-morgom halkan
-Lassan indulnunk kell,szóval pakoljatok le és itt találkozunk!-ujjong Sierra és elindul a lányokkal az emeletre. Cameronra nézek,mivel ketten maradtunk a nappaliban.
-Mizu?-kérdezi mire megforgatom a szemeimet majd felállok és a lépcső felé indulok. A korlátta teszem a kezem majd az első lépcsőfokon visszafordulok.
-Kérdezd inkább Keilah-t.-festek arcomra mű mosolyt -Vagy segíts neki kipakolni..-döntöm oldalra a fejem -A szobádban!-kacsintok rá flegmán majd felmegyek a lépcsőn.
Jézusom,mi a fene van velem? Miért viselkedek így? Semmi közöm nincs Cameronhoz, csak lejáratom magam.
Átvittem a cuccom Sierra szobájába majd magamra kaptam a púder színű bőrzsekim és a hasonló színű magassarkúm. Megigazítottam a rúzsom ami ívás és szájrágás közben lekopott majd a fekete táskámba dobtam a telefonommal együtt.
-Tűrkizkék ruha, édes istenem!-morog barátnőm a szobában mire felnevetek
-Ki ez a lány?-fordulok felé
-Itt lakott ő is, nagyon sokáig jóban voltunk. Szoktunk beszelni de nem gondoltam,hogy ilyen lett!-suttogja miközben becsatolja a szandált a lábán. -Na menjünk!-áll fel majd elveszi a táskáját az asztalról és maga elé tartva bekapcsolja a kameráját amivel vlogolni kezd.
-Sziasztok!-integet a kamerába majd elmondja hova is megyünk ma.Mögöttem jön a lépcsőn, közben hallom hogy a lányokat is "bemutatja" a nézőinek.
-Nézzétek ezt a gyönyörűséget!-hallom meg vigyorgó hangját majd mikor megfordulok látom,hogy engem videóz. Elvigyorodok és integetek miközben hátra felé araszolok.
-És itt van Cami!-vinnyog tovább barátnőm. Egyből megfordulok és vele tálalom szembe magam. Ismét elveszek a szemeiben, amiből Sierra hangja ránt vissza ahogy megkérdezi Cameront,várja e a ruhapróbát. Ellépek tőle majd a konyhába megyek, ahol töltök magamnak egy pohár narancslevet.
Végül Gina is megérkezik a nappaliba.
-Ki jön velünk?-lép mellém Sierra. Lola és Jessica egyből felteszik a kezüket amin jót nevetünk,majd a többiekhez fordulunk.
-Én Cameronnal megyek!-jelenti ki Keilah az említettre mosolyogva amitől kedvem lenne hányni
-Én is!-mondja Gina majd puszit nyom az arcára
-Én veletek mennék, ha nem baj!-mosolyog ránk szerényen Ashley akit egyből leteremtünk a kérdésért.
-Hol a kulcsom?-kezd el turkálni a zsebében Cameron
-Nemár, kisfiam megint?-néz hátra Gina
-Mindjárt meglesz,menjetek csak!-kezd el kutakodni a kanapé párnái között.
Észreveszem a kulcscsomóját ott ahol az enyém is van, az egyik növény mellett. Nézem még egy darabig ahogy a keresgéles közben néha beletúr a tökéletes hajába,és ahogy a pólója ráfeszül a kezére.
-Hé,Dallas!-szólok neki a nappali másik feléből. Egyből felém kapja a fejét. Felmutatoma kulcsot majd a kezébe dobom és elindulok a többiek után.
-Mióta hívsz te a vezeték nevemen?-jön utánam
-Miért ne hívhatnálak a vezetékneveden?-nézek rá miközben elnyúl előttem és kinyitja nekem az ajtót
-Hívhatsz, a te szádból szexi!-amint ezt kimondja megmerevedek
-Ezt fejezd be!-sziszegem majd kilépek az ajtón
-Mégis mit? Nem történt semmi!-tárja szét karjait vigyorogva. Bezárom az ajtót majd utána megyek
-Seggfej!-nézek rá mielőtt szétválnánk mire válaszul kacsint egyet és szájával küld egy puszit.

All that matters is you,Baby! -Cameron Dallas FanfictionWhere stories live. Discover now