32.

256 12 0
                                    

Nem csalódtam a kaliforniai időjárásban mikor Június elején a hőmérséklet 40 celsiusfok fölé elmélkedett. Sierranak reggel támadt az ötlete,hogy beszéljünk a többiekkel és menjünk le a partra így hosszú egyezkedés után végül mindenki belement. Kristennel, Chrissel, Coldyval és Taylorral a strandon találkozunk, míg Aaron, Sierra, Cameron és én az én autómmal megyünk le.
Miután összeszedtünk minden szükséges dolgot elindultunk a fiúkért.
Cameron egy kő papír olló verseny után megnyerte a mellettem lévő helyet így Sierra nagy duzzugva hátra szorult Aaronnal.
-Nagyon szexi vagy vezetés közben!-simítja combomra kezét mire a hátsó ülésen ülő barátaink egyszerre sikítanak fel
-Íúú!-húzzák el szájukat mire Cameron és én hangos nevetésbe törünk ki. -Ez nagyon bizar! Emlékszem mikor Cam még csak úgy kapott csókot,hogy azt írta a mellkasára "ingyen cs...
-Sierra,Kuss!-szakítja félbe nővére kínos sztoriját a mellettem ülő fiú mire ismét hangos nevetés tölti be az autót.
Egy óra alatt le is érünk a partra ahol a többiek már vártak minket.
Direkt egy eldugottabb részre jöttünk és még így is megrohamozott minket pár lány.
Lepakoltunk majd a fiúk a vízbe rohantak, mi pedig lányok a napozóágyakra telepedtünk.
Kristen a VS-ről faggatott, a próbákról, a szigorú étrendről terjengő históriákról és mindenről ami a modellséggel jár.
-Mindig szenvedek vele, mert utál edzeni a hasát meg imádja!-sóhajt fel Sierra gondterhelten mire felnevetek. Igaza van, Sierraval rengetegszer edzünk együtt mert egyedül hajlamos lennék elsumákolni.
-Cameronnal jól meg vagytok?-kérdezi Kristen miután kinevettük magunkat a lustaságomon.
Boldog mosollyal bologatok, miközben a vízben ökörködő barátomra nézek.
-És milyen a házas élet, Sierra?-fordulok barátnőm felé
-Imádom! Házasodjatok meg, csak ajánlani tudom!-kijelentésére felnevetünk, azonban pár másodperc után mindhármunk arcáról lefagy a mosoly amikor a az előttünk álló fiúk ránkfröcskölik a vizespalack tartalmát.
-Cameron!-sikítom az előttem álló fiú nevét majd felpattanok,a napszemüvegemet pedig a fejemre téve iramodok a már vízbe szaladó félmeztelen adonisz után. A vízbe érve védekezésképpen fröcskölni kezd. Beszállok a játékba azonban a vizet az én forró bőrömön jéghidegnek érzem így hangosan felsikítok.
Amikor nem figyelek elkapja a derekamat és közel húz magához. Nyaka köré fonom a kezem majd puszit nyomok ajkaira amit ő egy lágy csókká formál.
Derekamat és hátamat simogatja amitől kiráz a hideg.
Elnéz a vállam felett majd elhúzza tökéletes ajkait mire én is hátra kapom a fejem de ekkor már késő. Aaron és Taylor két hatalmas vizipisztolyt szegeznek felém.
-Na ne!-teszem fel a kezem -Srácok!-sikítok fel mikor megérzem a hideg vizet ami akkora erővel lovel ki a játékfegyverekből hogy az már csípi a bőrömet.
Menekülni próbálok azonban Cameron megragadja a derekam, ölébe kap akár a menyasszonyokat. Én naív megkönnyebbülten sóhajtok fel, azthiszem Cameron a megmentőm azonban miután egy puszit nyom csupasz vállamra a vízbe hajít.
Arcomat törölgetve térek a víz felszínére ahol mindenki a hasát fogva nevet.
-Úú,Bébi nem szeretem ezt a nézést!-teszi maga elé védekezően kezeit Cameron.
-Megöllek!-fenyegetem azonban ekkor Taylor ismét a vízsugárral kezd bombázni. Miutan Coldy is becsatlakozik reménytelennek látom a bosszú ötletet inkább nevetve takarom az arcom a fiúk bombázása elől.

Miután kimókáztuk és kellően lebarnultnak éreztük magunkat hazamentünk. Cameron nálam töltötte a nap többi részét így egész délután bekuckózva filmet néztünk amin természetesen én elaludtam. Mikor már harmadszorra nyomott el az álom, barátom csak egy puszit nyomott az arcomra és egyedül nézte tovább az általam választott filmet. Erre mondánák a férfiak, hogy tipikis nők,amit ha nyilvanosan nem is ismerünk be,de igaz.

All that matters is you,Baby! -Cameron Dallas FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora