43.

304 13 0
                                    

A Hawaiin töltött nyaralás isteni volt. Az utosó napokban rengeteget kirándultunk, néztük meg a naplementét vagy csak sétálgattunk a gyönyörű utcákon ami csak mégjobban összerázta a csapatot.
Cameronnal nem igazán kommunikáltunk,viszont nem is úgy néztünk egymásra mintha leprásak lennénk. 3 méter távolság így senki szíve nem bánja.

Amióta visszajöttünk nem igazán beszéltem a srácokkal. Sierraval beszéltem facetimeon szinte minden nap azonban Ők most Brent szüleihez utaztak.
Briannal megbeszéltem az Eliotos dolgot, támogatta a döntésem , elég volt ez a pár hónap így szépen lassan szivárogtattuk a médiába a "kapcsolatunk" végét. Iszonyúan megalázottnak éreztem magam a szegyenről meg nem is beszélve amiért azthittem Eliottol van a gyűrű és minden más.

Másodszorra futottam végig az összes csatornát és a Netflixet mégsem tálaltam semmit. Halálra unom magam. Épp visszaültem volna egy tál chipsel a puha kanapémra mikor megcsörrent a telefonom.
-Haló!-szólok bele
-Mit csinálsz?-kérdezi Aaron
-Épp a kondiban vagyok.-füllentek majd a lábaimat is a hosszú kanapéra pakolom
-Hazudsz!-nevet fel -Hallom ahogy zörögsz a chipsel!-válaszára megforgatom a szemem és egy újabb darabot dobok a számba
-Oké, lebuktam! Mit akarsz Carpenter?-nevetek fel
-Taylor 20 perc múlva ott van érted, házavató buliba megyünk!-jelenti ki mire egyből kiegyenesedek
-Azért eldönthetem,hogy akarok e menni?-háborodok fel mire nevetést hallok a vonal másik végéből
-Nem!-szinte látom ahogy vállat von -Nem beszeltünk már egy hete szóval muszáj jönnöd.Ott találkozunk, puszi!-és ezzel bontja is a vonalat. Megforgatom a szemeimet majd az emeletre szaladok. Végülis mit veszthetek. A srácokat imádom, egy házibuli pedig sosem rossz.
Gyorsan lezuhanyoztam, hál isten hajat nem kellett mosnom. Felveszem a köntösöm amég nekiálltam pár hullámot sütni a hajamba. A csengő az egész házat betöltötte így letettem a hajsütőt és mezítláb rohantam ajtót nyitni. A bejárat előtt Taylor állt, egy idétlen kalapban a fején amire a napszemüvege volt tűzve.

Egy öleléssel köszöntöttük egymást majd a nappaliba invitáltam ahol egyből elterült a kanapén.
-Remélem van valami kaja mert farkas éhes vagyok!-kezd nyöszörögni amin jót nevetek
-A konyhában van egy fél pizza! Érezd otthon magad, mindjárt kész vagyok!-dobtam neki egy puszit majd az emeletre siettem. Lealapozóztam az arcom, húztam egy tusvonalat majd kifestettem a pilláimat. Az ajkaimra egy bordó matt rúzst kentem majd a gardróbomba szaladtam. Felvettem egy világos farmerszoknyát, és egy feher croptopot.

Beleléptem egy fekete magassarkú bokacsizmaba majd az új táskámba beledobtam pár szükséges dolgot,mint a számon lévő rúzs, töltő, pénztárca és zsepi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Beleléptem egy fekete magassarkú bokacsizmaba majd az új táskámba beledobtam pár szükséges dolgot,mint a számon lévő rúzs, töltő, pénztárca és zsepi. Befújtam magam a kedvenc parfümömmel majd a telefonommal és a táskámmal a kezemben lebaktatok a földszintre.

A nappaliban Taylor a tévé előtt ült  miközben a telefonjához beszél amit mikor leérek felém fordít és elmond egy imát hogy megérkeztem így gondolom videózik.
-Késésben vagyunk szóval indulás!-pattan fel
-Biztos jo leszek így?-kérdezem miközben a konyhába megyek. Kiveszek a hűtőből egy kis palackozott vizet majd visszamegyek a nappaliba.
-Csinos!-bólint Tay majd felém nyújtja a bőrkabátom amit megköszönök. Bezárom az ajtót majd a matt narancssárga Range Rover felé vesszük az irányt. Bepattanunk a kocsiba majd Aaronért indulunk.
-Kinek a bulija is lesz ez?-kérdezem miközben lecsavarom az üvegem kupakját és beleiszok
-Ömm, csak egy közös barátunk elköltözött egy nagyobb házba!-von vállat kicsit zavartan. Aaron kb 45 percre lakik az út odáig pedig jól telik, beszélgetünk vagy épp videókat készítek Taylor telefonjával róla a rajongóinak.
-Sziasztok lányok!-pattan be hátra Aaron mire én pacsira tartom a kezem  Taylor pedig felkiált
-Jöhetsz gyalog is seggfej!-mosolyog Tay mire hatul ülő barátunk megveregeti a vállát és biztosítja igazából szereti.
Aaron lakásától egy órát utazunk, a srác háza már szinte Hollywoodban van.

All that matters is you,Baby! -Cameron Dallas FanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang