Villámgyorsan kapkodtam magamra a ruháimat mivel oltári nagy késésben voltam. Olyan édesen szundítottam a kanapén hogy fél órája ébredtem így akármelyik pillanatban itt lehetnek a srácok. A megbeszélt dresscode szerint vettem fel egy rózsaszín bőrszoknyát, amibe betűrtem a fekete áttetsző hosszúújjumat. Beleléptem a fekete térdig erő csizmámba majd befújtam magam a kedvenc parfümömmel. Ezzel egy időben megszólalt a csengő. Felkaptam a szoknyámhoz illő púder színű kistáskát és rohantam is ajtót nyitni.
Az ajtóban a várt két jómadár állt, míg Taylor egy kapucnis,Aaron egy sima rózsaszín pulcsiban. Fogalmam sincs miért kötöttük Arianahoz a rózsaszínt mégis mindhárman abba öltöztünk.
Aaron fején már virított a nyuszifüles hajpánt amin jót nevettem. A kocsiban sajnos hátra szorultam de így sem maradtam le a két idióta agyzsibbasztásáról.
Bő háromnegyed óra alatt odaértünk a stadionhoz ami előtt rengetegen álltak. Vagy 5 percet álltunk egy kedves járókelőt keresve, aki végül készített hármunkról egy fotót amit azonnal posztoltam az Instagramomra majd a Twiterre is. A fiúk VIP jegyének köszönhetően egy külön kialakított első sorból nézhettük a koncertet ami eszméletlen volt. Végig énekelünk és táncoltunk amiről rengeted videót készítettem. Ember legyen a talpán aki végignézi az összeset.
-Akkor te és Cam most újra együtt vagytok?-kérdezi Taylor. Megálltunk fagyizni. 9 órakor. De olyan jó idő van hogy egy sétát is beiktattunk.
-Előröl kezdjük, most barátok vagyunk.-mosolyodok el mire a fiúk hangosan hümmögni kezdenek. A műanyag kanalamat a papír pohárban lévő fagyiba nyomom majd újabb adag rágós finomságot teszek a számba.
-Aaron, jössz 50 dolcsival!-kiált fel Taylor mire kikerekednek a szemeim
-Még nincsennek együtt!-védekezik jobb oldalamon sétáló barátom
-Ti fogadtatok?-háborodok fel közöttük kapkodva a fejem
-Igen, szóval Carpanter várom a pénzem!-bólogat Taylor mire a fogadást vesztő csak megforgatja a szemeit. Idióták.
Végül 11 óra is elmúlik mire hazaérek. Megköszönöm a fiúknak a fuvart is és a koncertet is majd elköszönünk és ők is hazamennek. Nagyon jól éreztem magam, sosem gondoltam volna hogy én egyszer ezzel a két nemnormális média sztárral fogok csavarogni és a barátaimnak nevezhetem őket.
Az instastorymba feltöltött videók megtekintését nézegetem már nyakig betakarózva.Cam mindegyiket megnézte, és likeolta a feltöltött képeimet. Aaron és Taylor is töltött fel képet amikhez szintén rengeteg hozzászólás érkezett akár az enyémhez. Elolvastam és válaszoltam párra majd valamikor két komment olvasása közben elnyomott az álom.Hiába értem haza későn és volt éjfél mire elaludtam reggel 7kor a telefonom a megszokott idegesítő csilingelésébe kezdett. Szinte csukott szemmel csoszogtam a zuhanyzóig ahol fél órán keresztül áztattam magam. Hajat mostam majd egy törölközőbe bugyolálva magam megszárítottam. A frissen mosott hajamat egy kócos kontyba kötöttem a fejem tetejére majd a szobámba mentem. Nem sminkeltem ma, hiszen most úgyis fotózásra megyek ezért a hajammal sem csináltam semmit.
Felkaptam egy világos farmert, amihez egy fehér tapadós felsőt választottam. Beleléptem az egyik fehér adidas cipőmbe majd a táskámmal és a telefonommal a kezemben rohantam is a földszintre. Reggelizni így sem maradt időm,na mindegy majd a stúdióban. Bezártam az ajtót majd a kocsimhoz siettem és elindultam a Victoria Secret fotózás helyszínére.
Útközben felvettem Jasmine-t, akivel a casting óta iszonyú jóban lettünk. A stúdió melletti Starbuck-ban beszereztünk két jeges kávét és szinte rohantunk a fotózás előtti szokásos meetingre.
-Jó reggelt, hölgyeim!-lép be a terembe Carol. Mint mindig most is csinos, egy egyszerű de nagyszerű sötétkék kosztümöt visel,rövid haja pedig a tarkóján egy apró kontyba van kötve.
Fél óra alatt ismerteti a mai fotózás témáját, majd áttér a párizsi divathétre ameddig már elég kévés idő van hátra. A tavasz-nyár témájú divathéten csupán két napot töltenek a lányok,míg én hármat a Dolce&Gabanna és a Chanel-nek köszönhetően, akiktől külön meghívást kaptam.A Chanel showján mint néző, Dolce bemutatóján pedig fellépek amit még mindig nem fogok fel.
-Be is szeretnék nektek mutatni valakit!-szólal meg Carol így elszakítom a tekintetem az előttem lévő papirról és a nyitódó ajtó felé kapom a fejem. Egy magas, barna hajú zöld szemű lány lép be. Hatalmas magassarkút visel,amiben fura a járása az arca annál magabiztosabb. Nagyon ismerős.
-Lányok ő itt Tiffany Burke. Most kezd velünk dolgozni.-mutatja be a szigorú arccal bámuló lányt
-Tiffany Ő itt Brooklyn Adams, akiről már meséltem!-mutat rám főnököm mire furán nézek rá majd elfogadom a lány felém nyújtott kezét
-Örülök, hogy megismerhetlek!-mosolyodik el erőltetetten majd szinte egyből elkapja a kezét.
-Szintén.-motyogom majd visszaülök a székembe.
-Brooklyn, először téged szeretnélek megkérdezni a dologról.- fordul felém Carol -Mivel a múltkori Dolce & Gabanna shownak is hatalmas sikere lett, a szervezők ismét egy hasonló ajánlattal rukkoltak elő miszerint együtt nyissátok meg a showt Cameronnal. Ezért érdekelne milyen kapcsolatot ápoltok.- volt barátom neve hallatán görcsbe rándul a gyomrom de úgy látom nem csak engem hoz izgalomba a fiatal adonisz.Az előttem ülő zöld szemű lány elvigyorodik és körmeivel az asztalt kezdi kopogtatni. -Ha nem vállalnád, Tiffany beugorhat helyetted és végig viheti Cameronnal.-a lány vigyora még nagyobb lesz nekem pedig azonnal bevillan a múltkori parti. Ott láttam őt.
-Jóban vagyunk, szívesen megcsinálom a showt vele!-bólogatok mosolyogva mire Carol egy hálás mosollyal díjaz.
-Szerintem nem jó ötlet!-szólal fel az új lány mire mindenki rákapja a fejét
-Hogy mondod?-kérdezem összehúzott szemöldökkel
-Ne haragudj meg, de utána néztem picit és nem épp úgy tűnik mintha jó kapcsolatotok lenne. A show miatt mondom,hogy inkább nekem kéne. Nem lenne kellemes ha valamelyikőtök a közepén kiborulna.-húzza el a száját a végén -És amúgy is, én elég jóban vagyok Cammel, neki sem lenne probléma.-ökölbe szorul a kezem a beképzelt hangja és a szövegétől. Ki ez a kis fruska?
-Van benne igazság.-bólint Carol mire megmerevedek.
-Carol meg tudom csinálni! Tisztáztuk, és jól megvagyunk, hidd el. Amúgy sem keverem a magánéletemet a munkával.- nézek főnökömre és remélem azt a pár interjús botlást elnézi.
-Oké, igazad van. Profi vagy, tudom hogy meg tudod csinálni!-néz rám mire fellélegzek. Tiffanny hangosan fújtatva dől hátra amin magamnak jót nevetek mégis zavar vajon honnan ismerik egymást a volt barátommal.
-Sajnálom Tiffany, ennek ellenére a VS shown szívesen látunk!-ajánlja fel Carol a lánynak aki csak mereven bólint majd felkapja a táskáját és kiviharzik a teremből. -Köszönöm lányok, majd hívlak titeket! Jó munkát!-tapsol egyet mire mindenki összeszedi a papírjait és a sminkszobába özönlik ahol megkezdődik a cicomázás. Elvezném is minden percét ha nem járna folyamatosan az a lány és Cameron a fejemben.
A telefonom rezgése zavarja meg a gondolatmenetemet. Feloldom majd megnyitom a kapott üzenetet.
" Alig várom hogy lássalak!" -olvasom a Camerontól kapott üzenetet ami mosolyt csal az arcomra. Magam elé emelve készítek egy képet Felix-el,a fodrásszal aki épp a hajamat göndöríti majd elküldöm neki és egy gyors üzenetet is pötyögök mellé "Amint innen szabadulok,repülök!". Elküldöm majd nincs időm megvárni a választ,lezárom a telefonom majd öltözni indulok. Hihetetlen mennyire hiányzik pedig csak egy napja nem láttam és alig várom hogy itt végezzek és újra vele legyek.
YOU ARE READING
All that matters is you,Baby! -Cameron Dallas Fanfiction
FanfictionKülönös dolog a szerelem. Sokszor ad és elvesz, éltet olykor meghalnál érte. Talán ezekkel a szavakkal tudnám leírni a legjobban a mi kapcsolatunkat. Persze a hangsúly a szerelmen van, mivel a világ legnagyobb ajándékát kaptam,mikor megismertem Ő...