Az elmúlt két napot szinte a stúdióban töltöttem, egy új kollekció fotózásával majd a reklámfilm forgatásával így felüdülés volt otthon tölteni végre egy napot.
Azonban ma csütörtök van, ami azt jelenti, hogy utazunk Palm Springsbe Ginaval és Sierrával kiválasztani a tortát. Sajnos Brentnek el kellett utaznia, az ízt ránk bízta a torta kinézete pedig neki mindegy.
Így reggel 7 órakor a telefonom vad csilingelésére keltem. Én megyek a lányokért, úgyis náluk töltöm a ma éjszakát mivel holnap ruhapróbára megyünk. Nagy nehezen összejött, hogy az összes koszorúslány el tudjon jönni így ők holnap érkeznek.
9re megyek Sierraért és Ginaért, így van durván egy órán elkészülni.
Kimásztam az agyból majd a mamuszomba lépve lecsoszogtam a lépcsőn. Csináltam magamnak egy kávét amit a telefonom nézegetése közben elfogyasztottam. Akaratlanul tévedt szemem Cameron instagram profiljára, majd néztem meg a napi sztoriját a tegnap estéről. A haverjai szerepeltek szinte az összesen, néha néha ő is felbukkant a felvételen mire önkéntelenül mosoly kúszott a számra és kezdett liftezni a gyomrom. Már kezdem megszokni az érzést, 3 napja folyamatosan jelen van akárhányszor csak a csókra gondolok.Egy gyors zuhany és hajmosás után megszárítottam hosszú szőke hajam, ami most a fotózáson használt kimosható hajfesték miatt még mindig kicsit ezüstösen csillogott azonban az erős természetes szőke tónus még mindig benne van.
Arcomra az alapozó és a púder után egy kevés pirosító és highlighter került majd szemhéjra egy barna szín került, cicás tusvonallal és szempillaspirállal. Ajkaimra egy rózsaszínes matt rúzst kentem majd lágy hullámokat sütöttem a hajamba.
10 perc gardróbban ácsorgás után kiválasztottam egy fehér nadrágot, egy fehér csipke díszítésű toppal Felvettem egy famerkabátot, aminek feltűrtem az ujját majd lábaimat egy kéményes magassarkú szandálba bújtattam. Befújtam magam a kedvenc parfümőmmel A táskámba beledobtam a sminkcuccom, a töltőm majd egy másik táskába pakoltam magamnak pár ruhát. Írtam egy üzenetet Sierrának, hogy indulok majd bezártam a lakást.Sierráékhoz érve felvittem a cuccom a már nekem kialakított egyik vendégszobába majd miután Gina is eldöntötte,a kék vagy a fekete farmere illik jobban a magassarkújához elindultunk.
Másfél óra után érkeztünk meg a cukrászdába ahol egy kedves hölgy sietett a segítségünkre. Egy terembe vezetett minket majd több ízt tett élénk amiket végigkóstoltunk.
A végső eredmény egy öt emeletes torta lett aminek az emeletei különböző ízűek lesznek. A legalsó málnakrémes, a felette lévő csokis keksz,majd sajttorta, ezután szintén egy gyümölcsös a tetején pedig Oreos ami Sierra kedvence.
Megköszöntük a hölgy segítséget és a türelmét majd a következő állomásra indultunk. A dekoráció.
Az új megálmodott dekor ötlete a rose gold árnyalatai így most ezeket megyünk megvalósítani.-Nem tudok dönteni az összes annyira szép!-sóhajt fel elkeseredettem
-Si, legyen ez!-emelem fel az egyik anyagot. Az már megvan hogy az alap szín a fehér lesz, ez lesz feldobva a rose gold színeivel azonban ez sem olyan könnyű.
Kezembe veszem az élénk villogású anyagot majd barátnőm felé mutatom ,miközben fehér nadrágom mellé helyezem
-Brook ez mesés!-tátja el száját -Imádom!-kapja ki kezemből. Mosolyogva sétálok Gina mellé aki vállamra hajtja a fejét
-El sem hiszem hogy a kislányom férjhez megy!-sóhajt fel mosolyogva
-Hát én sem!-mosolyogva nézzük ahogy Sierra mutogatva adja az eladó tudtára miből mennyit és hogyan szeretné. Telefonommal készítek egy videót vicces mozdulatairól amin jót nevetünk Ginaval.
2 órába telt de végre a dekoráció is megvan. A virágok még hiányoznak de azokat majd otthon intézzük el.
Mivel mindannyian éhen halunk, mielőtt haza indulnánk keresünk egy éttermet.
Az egész étterem tőlünk zeng, jobban mondva Sierra és az én nevetésemtől miutan a pincér megpróbálta felszedni Ginát aki annyira nem kapott a szét tört szerencse sütibe rejtett szalvéta darabra írt telefonszámon és a " hívj fel anyuci" üzeneten.
Az asztalon lévő telefonomért nyúlok,ami rezegve párat adja tudtomra,hogy üzenetem érkezett.
A képernyőn lévő név láttán egy ütemet kihagy a szívverésem és az előbbi jeleneten sem tudok tovább hahotázni.
Feloldom a telefonom,majd megnyitom a Camerontól kapott üzenetem.
"Ráersz ma este,gyönyörűm?" -olvasom a pár soros üzenetet ami egyből mosolyt csalt az arcomra. Az általa használt becenevek amikre eddig szemforgatva rávágtam volna hogy giccses,most megmelengetik a szívem. Milyen ironikus.
"Nálatok leszek!"- adok választ. Nem telik el egy perc, és a válasz megérkezik
"Mi is. Alig várom,hogy lássalak!". Az üzenet hatásara még nagyobb mosoly szökik az arcomra. Ezek szerint ma este találkozunk.
-Huu,ki csal ekkora mosolyt a mi Brookynk arcára?-hallom Gina mosolygó hangját mire a vigyor azonnal lehervad az arcomról. A fiad!
-A múltkori házibulis srác az?-néz rám Sierra is,aki már hajol közelebb leellenőrizni a feladó kilétét miközben egy sültkrumplit dob a szájába
-Igen, Ő!-vágom rá egyből és hirtelen mozdulattal lezárom a telefonom. Furán néznek rám,majd tovább folytatják az évest.
Miután fizetünk, beülünk a kocsiba és haza felé vesszük az irányt.
-Óh, lányok!-hajol előre a hátsó ülésről Gina.Lehalkítom a zenét, hogy halljuk -Efelejtettem szólni, de Cam és a fiúk átjönnek este!-mosolyog izgatottan. Tudom hogy Gina imádja a barátait és olyankor ő is olyan mint egy nagy gyerek.
-Szuper!-kiált fel mellettem Sierra
-Ugye nem baj,szívem?-simítja meg kezemet Gina
-Dehogyis!-mosolyodok el majd Gina kezére simítom a kezem,míg másikkal a kormányt fogom
-Brook és Cam meg annyira nem ismerik egymást!-néz anyjára Sierra mire nekem kikerekednek a szemeim.Azt elmondtam,hogy a srácok is ott voltak a bulin és hogy talalkoztam velük,de természetesen azt a részt kifelejtettem ami az öccsével történt.
-Nyugi, drágám Cameron nagyon édes srác imádni fogod!-mosolyog rám Gina amit a visszapillantóból látok.
Tudom Gina,tudom.
-Nem jobban mint engem!-bújik hozzám Sierra mire felnevetve helyeselek.
Az út további részét végig énekeltük, így mikor Chino Hillsbe értünk alig volt hangom.
A nagy családi ház előtt leparkoltam, majd kiszálltunk és Ginát követve bementünk.
A kanapéra dobtam a táskám majd elterültem, mellettem Sierraval. Gina azonnal a konyhába ment és nekiállt a csokis sütinek, amiben nem engedett minket segíteni.
-Köszönöm, hogy eljöttél és ennyi mindenben segítesz!-mosolyog rám a combomon fekvő barátnőm
-Ugyan már,szívem!-mosolyodok el -Szívesen teszem!-simogatom meg az arcát. Vagy 20 percet fetrengtünk a kanapén miután Sierra feláll,hogy elmenjen a mosdóba. Ekkor megszólal a csengő.
-Kinyitnád, drágám?-kiáltja a konyhából Gina. -Megjött a pizza!-teszi hozzá. Ismét csengettek. Az ajtóhoz sietek miután a táskámból kikapom a pénztárcám.Bánom hogy nem vettem le a magassarkúm. Megigazítom a farmer kabátom feltűrt ujját és alatta a felsőm, majd az immár másodpercenként csilingelő bejárathoz lépek és kinyitom az ajtót.
Ez nem a pizzafutár.
Az ajtóban egy csapat nyüzsgő fiú áll akik mikor meglátnak hatalmas kiabálásba kezdenek.
-Sziiabia!-kiált fel Aaron és lép elém majd megölel
-Sziasztok!-mosolyodok el és visszaölelem.Chris ad két puszit ahogy Gilinskiy is
-Jó napot kívánok Elsa hercegnő!-hajol meg Christian utalva a fehér szettemre majd nevetve átkarol. Ezután egy számomra ismeretlen srác áll elém.
-Bryant vagyok!-mosolyog
-Brooklyn!-mosolygok rá majd két puszit váltunk ő pedig beljebb megy. Ezután Kristen lép be akit eddig észre sem vettem.
-Hú de csinos vagy!-tátja el a száját -Szia!-ölel át amit viszonzok és megköszönöm a bókot.
Az udvarra nézek,ahová pont akkor Cameron lép be.Piros melegítőnadragot visel fehér cipővel és pólóval, a nyakába pedig a nadrághoz passzoló pulcsi van kötve. Egyből izgulni kezdek, izzadni kezd a tenyerem, a gyomrom pedig egy golflabda méretűre zsugorodik.Az egyik kezében a kocsikulcsot a másikban a telefonját tartja.
Huncut vigyor jelenik meg az arcán mikor észrevesz mire én is elmosolyodok.
Az ajtónak támaszkodok és összefonom melleim alatt a kezem. Felszökken a pár lepcsőfokon majd a szemembe nézve sétál közelebb.
Haja most hátra fésülve,tökéletesen áll.
-Maradt még puszi nekem is?-kérdezi pimasz mosollyal mire felnevetek
-Hát nemtudom!-vágok gondolkozó arcot
-Nagyon csinos vagy!-mér végig elismerő tekintettel
-Köszönöm!-mosolyodok el zavartan. Közel hajol majd lágy puszit nyom szám sarkába és becsukja maga mögött az ajtót.
-Hogy ment a torta választás?-kérdezi miközben elindulunk a konyha felé
-Egész jól,Sierra csak egyszer kapott hiszti rohamot!-nevetek fel -Várj!-torpanok meg aminek következtében majdnem belém jön -Te tudtad,hogy itt alszom ma!-nézek rá mérgesen
-Igen!-bólint büszkén
-Akkor miért kérdezted?-értetlenkedek
-Csak kíváncsi voltam mit mondasz!-tárja szét karjait majd megfogja a kezem és közelebb húz -És látni akartalak!-harapja be alsó ajkát.Derekamra simítja a kezét mire elmosolyodok.
-Cameron nem jött?-hallom meg Gina hangját. Ellépek tőle és a konyha felé indulok , nyomomban az adonisszal.
ESTÁS LEYENDO
All that matters is you,Baby! -Cameron Dallas Fanfiction
FanficKülönös dolog a szerelem. Sokszor ad és elvesz, éltet olykor meghalnál érte. Talán ezekkel a szavakkal tudnám leírni a legjobban a mi kapcsolatunkat. Persze a hangsúly a szerelmen van, mivel a világ legnagyobb ajándékát kaptam,mikor megismertem Ő...