Se făcuse aproape șapte când am decis și noi să ne ridicăm de pe canapeaua aia. Confortul din brațele lui House îmi trăda dorința de a rămâne așa toată ziua, dar din nefericire, nu era posibil. Trebuia să ajungem la spital până la 8.
-Ai venit cu mașina? L-am întrebat ridicându-i cana goală de pe masă.
-Nu, am venit cu motocicleta.
M-am uitat mirată la el, cu un aer de teamă în privire. S-a uitat la mine și a zâmbit. Am făcut și eu la rândul meu același lucru, dându-mi ușor ochii peste cap.
-Ce e? Nu par în stare să conduc o motocicletă?
-Nu, desigur că nu. Sau poate da, l-am tachinat eu râzând. Doar că, nu știam că ai o motocicletă. Ai putea juca în serialul ăla, știi? „Tânăr și neliniștit” parcă se numește.
A râs de mine, ridicându-se și luându-mi cănile din mână. L-am privit cum se îndepărta către bucătărie, încet, aproape chinuit cu acel picior. A așezat cănile pe blat, lângă chiuvetă, rotindu-și întregul trup către mine.
-Mă duc să fac o baie rapidă, miros a „tu” în fiecare părticică a corpului, și nu prea cred că vrei asta, nu-i așa? Văd că te-ai obișnuit deja cu casa mea, nu-i rău. Dacă vrei i-a și mănâncă ceva, i-am spus deschizând ușa băii.
-Bine, să nu stai mult. E deja 7 și un sfert.
Am închis ușa în urma mea, renunțând la gândul de a o mai încuia. Am lăsat apa să curgă în cadă cu zgomot, stricând liniștea din micuța mea baie albastră. M-am privit în oglindă și nu m-am recunoscut. Nu puteam fi eu. Mi-am mângâiat gatul ușor, acolo unde mă sărutase el de atâtea ori, închizându-mi ochii. Era melodramatic faptul că mă gândeam iar la tot ce se întâmplase noaptea trecută, dar nu mă puteam abține, îmi plăcea mult prea mult. Mi-am trecut degetele prin părul încâlcit, luând peria de pe marginea chiuvetei, încercând să-l descâlcesc.
Ușor, am lăsat cămașa lui într-un colț, intrând în cada plină de apă fierbinte. Trupul a respins-o, dar s-a îndrăgostit de ea extrem de repede. M-am scufundat de nenumărate ori în apă, simțind picăturile de apă fierbinte pe față, pe gât, peste fiecare părticică a corpului meu.
-Adele, grăbește-te. A trecut de 7 jumătate, a strigat el din dormitor.
-Imediat.
M-am ridicat, înșfăcând prosopul din cuier și înfășurându-l în jurul corpului meu. Mi-am frecat părul cu un alt prosop, încâlcindu-l iar. Am deschis sertarul de ma chiuvetă, scoțând uscătorul de păr. În câteva minute am reușit să-mi usuc părul, începând apoi să mi-l descâlcesc iar. Am ieșit din baie înfășurată doar în prosopul ud.
-Ce? Când te-ai îmbrăcat așa repede?
-Scuză-mă, tu ești aceea care a stat în baie jumătate de oră.
-Cât? O Doamne! E opt fără un sfert. Haine, haine, am nevoie de haine.
Aproape am alergat spre șifonier, scoțând în fugă prima pereche de blugi și primul tricou care mi-au căzut în mână. M-am întors în baie pentru a mă îmbrăca. L-am auzit pe House râzând și am zâmbit și eu, gândindu-mă cât de amețită și dezordonată părusem.
-Așa ești în fiecare dimineață? M-a întrebat din pragul ușii.
-Nu, ce? Așa par a fi? Să știi că nu. Sunt așa doar în diminețile în care mă trezesc prea târziu, sau când un bărbat foarte neatent mă ține în brațe două ore în continuu!
-Așa deci, tot vina mea e? Copil prostuț ce ești!
Am trecut pe lângă el, căutându-mi geanta în bucătărie.
CITEȘTI
Iubind un medic
Romance❝ - Sunt un om groaznic, un defect. - Eu te iubesc oricum ai fi. Suntem amândoi la fel de groaznici, dar perfecți împreună.❞ Precizez faptul că lucrarea de față a fost scrisă pe parcursul a doi ani, deci, modul meu de a scrie s-a perfecționat...