🐺ROZDZIAŁ 22🐺

20.4K 1K 792
                                    

Perspektywa: Liam

Nie wiem czemu dałem się namówić na to wszystko! Czemu do cholery?!

- Zdecydowanie te czarne rurki! Och! Albo nie! Mam jeszcze pięć innych! - wykrzyczał wesoło Brad.

- Mówiłeś to jakieś piętnaście spodni temu. - wymamrotałem z pełną buzią.

- Odłóż te ciastka i chodź tutaj! - nakazał.

- Nie możemy obejrzeć jakiegoś filmu? - burknąłem z niezadowoleniem - Dlaczego właściwie mam inaczej się ubierać? Co to da? - zapytałem.

- Emmmmm...laski lecą na facetów w rurkach. - odparł.

- Serio? - zdziwiłem się i odłożyłem paczkę z ciasteczkami - To może jednak coś od ciebie pożyczę. - zdecydowałem, wstając z jego łóżka.

- Ekstra! - ucieszył się.

Jego szeroki uśmiech tak jakby trochę mnie przeraził, ale olałem to. Brad zazwyczaj ma rację i skoro twierdzi, że będę miał większe wzięcie u lasek jak założę te ciasne spodnie to mu wierzę.

- I co? - spytał, pokazując mi stertę spodni.

- Czarne? - powiedziałem niepewnie.

- Czarne! - zgodził się - I do tego jakaś super seksowna bluzka! - dodał z ekscytacją - Albo słodki sweterek. No tak! Ma słabość do sweterków! - stwierdził.

- Kto? - zdziwiłem się.

- Eeeeee...laska. Tak! Emm...laski lecą na sweterki! - odrzekł.

- Wiesz, wydaję mi się, że one raczej lecą na bardziej bad boy'ski styl. - wzruszyłem ramionami.

- Nie znasz się! Lecą na rurki i sweterki! Będziesz wyglądał uroczo! Przymierz to! - rzucił we mnie czarnymi spodniami i niebieskim sweterkiem z długimi rękawami.

- Ale ja nie chcę wyglądać uroczo. - wymamrotałem.

- Nie marudź! - wykrzyczał.

- Dobra! No dobra! - zgodziłem się tylko dlatego aby dał mi już spokój.

* * *

Co za głupi pomysł!
Na drugi dzień stałem przed szkołą w czarnych, obcisłych spodniach, dzięki czemu moje nogi wyglądały jak patyki i niebieskim sweterku, gdzie rękawy były tak długie, że zakrywały mi spokojnie całe dłonie. Wyglądałem jak dzieciak. Po prostu super! Ehhhh! Dobrze, że przynajmniej ten głupi sweter sięgał mi za tyłek! I żaden gej nie będzie na niego patrzył!

Do tego byłem niewyspany, bo Minho postanowił przyleźć do mnie po dwunastej w środku nocy, bo go Thomas z rują wyrzucili z domu!

Wszedłem do budynku i od razu odnalazłem wzrokiem Brada. Stał z Luke'm pod oknem.

- Hej. - przywitałem się, podchodząc do nich - Brad? Bardzo będziesz zły jak się po prostu przebiorę? Nie czuję się najlepiej w tych ciuchach. Wyglądam jak dziecko! - oburzyłem się.

- Ty zawsze wyglądasz jak dziecko. - stwierdził Luke za co spiorunowałem go wzrokiem - Sorka. - dodał.

- Ale teraz wyglądasz jak urocze dziecko! - ucieszył się Brad.

Zaraz...Coś mi tu nie pasuje...

- Siemka! - podszedł do nas Minho i dał buziaka Bradowi.

Zaczęli rozmawiać o Dylanie i Thomasie, przy czym Brad wydarł się na pół szkoły, że Dylmas wskoczył na wyższy level. Nie chciało mi się za bardzo tego słuchać, więc postanowiłem iść pod klasę w której za pięć minut mam hiszpański.

You're Only Mine! (Dylmas) A/B/OOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz