3 - nervøs?

2.3K 59 6
                                    

Jeg skal starte i skole overmorgen... are you serious? Vi er lige ankommet til vores hus. Det er stort og Hvidt. Det er lang tids siden jeg har været her. Vi fik aldrig solgt vores hus.. Og Lin seng står der stadig og mit skrivebord... såå de andre ting jeg har sætter jeg på plads.

4 timer senere er det hele på plads. Kl er 19.38. "Der er aftensmad!" Råber min far. "Hvad skal vi have?" Råber Jack. "Nachos med kylling!" Råber far tilbage. "Lækkert!" Siger jeg. "Mhmm! Nachos!" Råber Jack. "Slap af Jack, du er 17 og opfører dig som en 10 årige" siger jeg og griner. Min far og jeg griner, imens Jack blev pigefornærmet forsjov. "Lad os spise" siger far. "Hvordan er det egentligt at være så populær på musically?" Spørger Jack og lader som om at hans hånd er en mikrofon. "Det fedt" siger jeg og griner. "Hvor mange følger har du?" Spørger han og griner. "3,5 mio. følger" siger jeg og kan ikke lade vær med at grine. "Er det irriterinde at du ikke kan shoppe i storbyer og folk ikke går efter dig?" Spørger Jack så. "Det er irriterinde, men mine fans er dejlige" siger jeg og er ved at falde ned af stolen. "Glæder du dig til skolen?" Spørger far. "Er lidt nervøs" siger jeg. "Bare rolig skat, der sker ikke noget" siger min far rolig. "Jeg er bare nervøs over at skulle møde min nye/gamle klasse igen" siger jeg. "Det går nok" siger Jack.

The true love - M.G (AFSLUTTET)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt