111 - Vær sød mod ham

1K 29 24
                                    

"Fuck..dig.." mumler jeg. "Hey Josephine.. Du snakkede virkeligt højt!. Hvad sker der?" spørger Lauras mor. "Det er bare Marcus.." siger jeg og begynder at græde. "Så så skat, kan du fortælle mig, hvad der er sket?" spørger hun og a'er mig i håret. Lauras mor er en slags mor for mig. Hun erstatter lidt min egen mor..

"Ja.. og så fortalte jeg ham bare 'sandheden' om hvad jeg synes om en fra min klasse.." afslutter jeg og hulker på samme tid. "Du har ikke gjort noget galt. Du fortalte ham jo sandheden om en som du virkelig ikke kan lide" siger hun og a'er mig. "Men det er også.. at hun ligger i koma nu.." hulker jeg. "Vær sød mod ham og prøv at blive venner med Isabella, når hun vågner" siger hun med sin rolige stemme. "Jeg..kan...prøve" stammer jeg. Min stemme knækker lidt. "Rolig nu" siger hun med sin rolige stemme igen. "Tak! Tak for de råd du giver mig" siger jeg og krammer hende. "Det er så lidt min smukke" siger hun og krammer mig igen. Hun kysser mig på håret. Vi trækker os og smiler til hinanden. "Smut tilbage og husk at få noget søvn" siger hun og smiler. Jeg nikker og tager min mobil og går ind på Lauras værelse igen..

// IHHHHHHHHHHHHHHHHHH! JEG FIK MØDT MARCUS OG MARTINUS! OG EMMA FREAKING GUNNARSEN OG KJELL-ERIK OG GERD ANNE! JEG FIK KUN TAGET BILLED MED MARCUS FORDI JEG 'GLEMTE' AT TAGE ET DA MARTINUS KOM ): MEN ER FUCKER GLAD!!!!!!!!! BILLEDET SES OPPE!<3 MEN JEG ER GRIM PÅ BILLEDET! BARE ADVARER :) //

The true love - M.G (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora