70 - Skal vi så vædde om det? (Maraton 1/5)

1K 36 0
                                    

*København*
Vi sidder rent faktisk på McD og spiser. Marcus og jeg snakker stadig ikke sammen. Ret trist.. Men det gode er at Martinus stadig gider at snakke med mig. "Josephine?" Spørger Martinus mig pludseligt? "Jaerh?" svare jeg. "Tror du godt at Lærke kan lide mig?" spørger han. "Martinus, du perfekt! Hun kan helt sikkert godt lide dig!" siger jeg. "Tak! Tænk at vi ikke har stødt på nogle fans idag?" siger han. "Ja, de er sikkert i skole?" siger jeg. "Det kan godt være" siger han. "Ellers sover de ude ved arenaen?" siger jeg så. "Naarjj? Tror ikke at der er nogle der vil sove derude, bare for at være de første.." siger han og griner. "Tror du ikke?" spørger jeg. "Ikke rigtigt?" siger han så og spiser sin burger videre. "Når, men det tror jeg" mumler jeg. "Hvis du gør, skal vi så vædde om det?" Spørger han. "Okay, hvad med den der taber skal være tjener for vinderen i en dag?" forslår jeg. "Okay deal" Siger han og skal til at grine, men så kan vi ikke holde masken så vi flækker af grin. 


Kl. er 19.. Vi går over til arenaen. "Når når Tinus, så vandt jeg?" siger jeg og puffer til ham. Vi begynder at grine. Ups.. fansene opdagede os.. "OMG! DE HAR JOSEPHINE MED!" Råber de. Vi skynder os indenfor..

//HALLUJ! Jeg lovede et maraton? gjorde jeg ikke?? Når men her er det!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora