Lige nu sidder jeg på hotellet sammen med Loren og Martinus. Marcus.. ja... han er stadig sammen med Lisa og Lena... "er du okay?" Spørger Martinus og kigger nervøs på mig. "Ja self? Hvorfor skulle jeg ikke være det?" Lyver jeg lidt.. "du virker lidt fraværende?" Siger loren så. "Nej! Slet ikke.." siger jeg så. "Hvad snakkede vi om lige før?" Spørger Martinus. "Øhm..." kommer det bare fra mig. "Du tænker helt sikkert på Marcus.." siger Martinus og griner. "Vel gør jeg ej.." siger Jeg lidt irriteret. "Hvad gjorde du så?" Spørger loren så. "Oka... jeg tænkte på ham.." siger jeg lidt trist. "Kom her!" Siger Martinus og åbner sine arme. Jeg krammer ham og begynder stille at græde.. jeg savner ham... virkelig.. "nej putte! Ik' græd!" Siger loren og aer mig. "I de bedste!" Siger jeg og tørrer mine tårer væk. "Og mange tak tinus! Det havde jeg lige brug for!" Siger jeg.
"Farvel Lisa! Farvel Lena!" Råber Marcus og lukker døren. "Jeg skal også til at smutte!" Siger loren. "Okay! Ses imorgen?" Spørger jeg hende. "Jep!" Siger hun. "Heeeej Smuukke!" Siger Marcus og kysser mig på kinden. "Hej..." mumler jeg og kigger ned. "HvaD sker der?" Spørger han. "Bare en dårlig dag.." siger jeg. "Jeg går lige i bad!" Råber han. "Okay.." mumler jeg. "Er du seriøst på at du er okay?" Spørger Martinus mig. "Jaa.." siger jeg. *Bling* fra... A... troede aldrig at jeg skulle høre fra ham/hende igen...
Tjek Lisa og Lena's Instagram :)
- AJeg går Ind på Instagram. Det løgn! Marcus... har kysset Lena på munden?! Og der står endda...:
With this boy! He is soooo cute! Love you babe<3"Hvad?! Hvad sker der?!" Spørger Martinus nervøst. Jeg viste ham billedet. "Marcus forhelvede.." siger Martinus. Jeg bryder sammen....
// jeg så takknemlig for at i gider at læse min bog! PS Tjek lige den joke jeg har lavet øverst oppe! PS følg JRBell og min Instagram bruger som hedder JV_Gunnarsen!//
KAMU SEDANG MEMBACA
The true love - M.G (AFSLUTTET)
Fiksi Penggemar(Hvis du vil læse noget som er skrevet helt tilbage fra 2017, så har jeg denne her meget cringe fanfiktion) Vil du synes at det vil være fedt at flytte tilbage til det sted hvor man blev mobbet? Nej, det synes Josephine ikke. Hun blev mobbet med at...