100 - vent? Ligner hun mig?

960 27 10
                                    

"Hej Elever! I får en ny pige næste mandag!" Siger Jørgen. Det er freaking fredag! Jeg dør.. "Yayy! Er hun Lækker?" Råber de fleste. "Rolig nu, hun er bare normal" siger Jørgen og griner. "Øv.." siger de. Jeg begynder at fnise. "Når men videre til undervisningen" siger han. Jeg kan ikke lade vær med at grine, så jeg 'kommer' til at grine for højt så de andre kigger underligt på mig. "Hahah, i skal ikke kigge på mig. Kig hellere på jer selv.. 'Yayy! Er hun lækker' Lol. Det er forunderligt at spørger en lærer om?" siger jeg og griner videre. De fleste begynder at blive flov. lol.. "Du tror du er så sej var?" råber Isabella. "Jeg tror ikke at jeg er sej! Jeg ved at jeg er sej" siger jeg og blinker med det ene øje. Hun giver mig et dræberblik. "Men det jeg kan fortælle er at hun ligner meget Josephine!" siger Jørgen. Vent? Ligner hun mig? Er det her skjult kamera? Haha lol, hvad tænker jeg på?

***

"Hey Jose? Kan du være sammen? Det er lidt tids siden?" Spørger Martinus. "Martinus.. Du har blokeret mig på Snapchat?" Siger jeg og ruller øjne. "Vent Hvad? Hvornår?!" Spørger han forvirret. "Den dag Marcus og jeg slog op.." siger jeg. "Men jeg har ikke blokeret dig?" siger han og kigger mere forvirret. "Jo du har? Skal jeg vise dig det?" Spørger jeg. Han nikker hurtigt med hovedet. Jeg går ind på snapchat og søger på hans navn. "Det er sikkert Marcus.." siger Martinus.

//HALLUJ! Det var kapitel 100!! Kan i lide kapitlet? Følg mig vis i ikke allerede gør!<3 altså på Wattpad xD<3//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt