47 - hvad vis Marcus ikke kan lide det?..

1.2K 41 6
                                    

Dagen er kommet! 30 December! Martinus har sagt at det er kl 20:00. Lige nu er jeg sammen med Martinus på Mosjøen center. "Jeg ved ikke hvad jeg skal Tage på?!" Siger jeg stressede. "Slap af Jose, du bliver og er pæn uanset hvad!" Siger Martinus. "Tak, men hvad synes du om den?" Spørger jeg og viser ham den. "Den...er..flot...eller..du..flot?!" Siger han overrasket. "Tak" siger jeg og rødmer.. lidt! "Den køber jeg!" Råber jeg og tager kjolen af. Self ikke foran ham. Lol.. Vi gør mod kassen. "H..ej? Ej! Er du ikke Martinus fra Marcus og Martinus?" Spørger damen på 40 i Think ham. "Jo!" Siger han stolt. "Må jeg få et billed? Min datter er stor fan!" Siger hun. "Jo self!" Siger han og smiler til hende. Han sender mig to-sek-blik. Jeg nikker bare. "Når, tak! 450 kr" siger Damen. Jeg rækker hende en 500 krones seddel. "50 kr tilbage" siger hun og giver mig dem. "Tak! Forsæt en god dag!" Siger hun. "Ilm" siger Martinus og Jeg på samme tid. "Jeg håber han synes det pænt!" Siger jeg. "Self gør han det!" Siger Martinus.

Jeg går i gang med at ligge noget makeup. Senere krøller jeg mit hår og sætter den op i en hestehale. Jeg finder kjolen frem og tager den på. Hvad vis Marcus ikke kan lide det?..

//jaer! Men kan i lide den nye forside?//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now