*Bling* en besked fra Marcus..
Hvad har jeg gjort? Hvis jeg har gjort noget forkert så sig det lige! Det er ikke sjovt, (h)vis man ikke ved hvad man har gjort forkert... Jeg vil gøre det jeg har gjort forkert, godt igen.. bare sig hvad jeg har gjort galt..
Marcus Gunnarsen! Hvad vær med at være så SØD! Hvad skal jeg skrive til ham?.. Han kan jo se at jeg har set beskeden... IHHH Hvad skal jeg gøre?!
Marcus' synsvinkel
Hvorfor er Josephine sur på mig? Hvad har jeg gjort galt!? Jeg vil virkelig ikke miste hende igen.. Jeg tager et billed af mig selv til instagram og skriver:jeg vil virkelig ikke miste hende igen... Det vil knuse mig! Ja jeg var utrolig dum at være hende utro på et tidspunkt.. Jeg vil bare vide! Bare vide hvad jeg har gjort galt? Det er ikke rart at gå og tænke på hvad man har gjort, når man ikke selv ved det... Plz josephine! Sig det dog! Jeg elsker dig vildt højt, hvad har jeg gjort galt?! @JosephinePOfficial...
Jeg lagde det op og der kom virkelig mange likes om kommentarer.
Person 1: Kan hun ikke se hvad hun går glip af?
Person 2: @JosephinePofficial @JosephinePofficial @JosephinePofficial @JosephinePofficial @JosephinePofficial
Person 3: @JosephinePofficial, sig lige hvad han har gjort galt. Det er ikke fair for ham..
Person 4: Glem hende! Hun er alligevel grim, tyk og tarvelig! Find en anden hun udnytter dig bare! Du er for god til hende..<3
Person 5: Du er for selvglad. Jeg forstår godt hvorfor hun hader dig.. Du er så meget ironisk. Du gør ting som knuser hende?! Det er da ikke fair for hende! MM'ers stop dog med at støt Marcus.. han knuser hende! Han knuser et menneske som ikke bør være ked af det...Jeg læser kommentarerne op... den sidste jeg læste var nok hårdest.. Hvad vis personen har ret.. Jeg begynder lige så stille at fælde et par tårer.. "Hey Mac? Hvad sker der?" spørger Asbjørn. "Det er bare nogle af kommentarerne.. der står at jeg er for selvglad og at personen godt forstår hvorfor Josephine hader mig og jeg er totalt meget ironsik.. og jeg gør ting som knuser hende og Tinus og mine fans skal stoppe med at støtte mig..." siger jeg. "Åhh Marcus! Det er sikkert bare en af Josephine's fans.. Hun har jo trods alt tilgivet dig?" siger Martinus. "Tak Tinus" siger jeg og krammer ham. "Hey? Jeg hjalp også..." surmuler Asbjørn forsjov. "HAHAH Også tak til dig" siger jeg og krammer ham. Okay? Skal jeg skrive til hende igen?
Josephine's synsvinkel
Han har jo ikke gjort noget!... Hvad filen sker der med mig?! Skal jeg svare ham? Eller nej? Hvorfor skulle Asbjørn lige være sammen med dem... Jeg hader ham så meget... men så skriver jeg bare:Kan du så komme over?.. );
Han har set den.. Der banker pludselig på døren.. Jeg hopper ned af sengen og går mod døren. Hvad vis det er en mand der voldtager børn! Jeg åbner forsigtigt døren og da jeg ser Marcus ånder jeg let.. "Hvad har jeg så gjort forkert?" spørger han lige nu med en tåre i øjet.. "Øhm.." kommer det bare ud af mig. Hvordan kan jeg dog sige det?.. Det er jo en af hans gode venner... "Josephine! Hvad har jeg gjort galt? Fortæl mig det, så jeg kan gøre det godt igen?" Siger han. "Øh... du har ikke gjort noget forkert... det bare mig.." mumler jeg. "Hvad er bare dig?" spørger Marcus lettet. "Jeg kan ikke det her.. Jeg kan ikke være i nærheden af dig når du er sammen med Asbjørn!" siger jeg måske lidt hårdt. "Hvad har han gjort imod dig?" spørger Marcus. "Je..g kan ikke s..to..ppe med at tænke på hvad der skete engang.. og hvad As..bjørn har gjort imod mig.." siger jeg og stammede lidt?.. "Han slog mig og sparkede mig med sin flok... og hver gang jeg kom hjem sagde jeg bare at jeg faldt af cyklen eller bare faldt.. Men en dag kunne min mor se at det var løgn, så sagde hun at jeg skulle sige dem imod, løbe væk og holde mig langt væk fra dem.." Siger jeg så. "Det vidste jeg ikke?" siger Marcus. "Self vidste du det ikke...." mumler jeg.
Marcus's synsvinkel
Det ligner ikke som Asbjørn? Nu har jeg ondt af Josephine. Tænk på hvor meget hun har oplevet i denne her by.. Stakkels pige.. "Josephine hør lige! Jeg elsker dig for højt til at kunne vente med at spørger dig... Sååååå vil du være min kæreste?" spørger jeg og bider sig i læben. "Mhmm... Ja! Det vil jeg gerne!" Siger hun og smiler. "My girl is back" synger jeg glad. Hun begynder at rødme, cute! "Jeg tror at drengene savner dig.." siger Josephine lige pludseligt. "Jeg tror ikke ligefrem at de dør, fordi jeg ikke er der" siger jeg og griner.Josephines synsvinkel
Mit smil begynder at falme.. "Hey? Dit smil forsvandt?" siger han og tager min hånd. "E..r..d.u....stad..ig..k...æres..ter...m.ed..Isab..ella?" Stammer jeg og fælder en tåre. "Søde! Jeg skrev i det der brev at jeg slår op med Isabella.. Fordi jeg kom til at udnytte hende... Jeg troede virkeligt at hun vil erstatte dig.. men ingen kan det har jeg fundet ud af" siger han. "Ingen?" spørger jeg. "Ingen" gentager han. Automatisk læner jeg frem og kysser ham blidt på munden. Faktisk et helt fantastisk kys! "Øhmm? Bank Bank? Forstyrre vi jer?" spørger en bekendt stemme som er Martinus' stemme. Jeg trækker mig hurtigt fra Marcus. "Ja faktisk og hvordan er du kommet ind?!" Spørger Marcus irriteret. "Døren var åben og vi kedede os.." siger Martinus. "omg.." mumler jeg. Selveste Asbjørn Bech er her.. Omg hvor vildt.. NOT! "Kan i gå over til jer selv igen?" Spørger jeg lidt irriteret. "Hvem har gjort din morgen sur?" spørger Asbjørn. "Det har AS-BJØRN!" Siger jeg meget irriteret. "Kan du ikke glemme det der skete? Jeg var dum? Haha. Hvordan kan du stadig være sur over det?" siger han. "Du gjorde det hver dag, okay?" Siger jeg. "Hver dag? nej.. undtaget weekenderne og ferierne" svare han flabet tilbage. "Åhh.." sukker jeg. "Asbjørn, bare gå med Martinus tilbage... I er tydeligvis ikke gode venner dig og Josephine" siger Marcus. De går ud. *Bling* en besked fra Martinus.
Sry.. Hvis det var mig :o..Jeg svarer bare at det ikke er ham. "Han plejer aldrig være så flabet.." mumler Marcus. "hvordan ved du at han ikke er flabet over for sin klasse?" spørger jeg ham. Asbjørn går ikke i vores klasse. Han går i B-Klassen..
//Halluj! Kunne ikke sove :( Så skrev det her kapitel med 1086 ord!? Wow tænker i nok, hvor er Victoria dog god! Men jeg opdaterer nok igen når jeg har fri fra skolen eller senere? Jeg har bare lyst til at ligge et eller andet op, så det bliver dette kapitel :) //
YOU ARE READING
The true love - M.G (AFSLUTTET)
Fanfiction(Hvis du vil læse noget som er skrevet helt tilbage fra 2017, så har jeg denne her meget cringe fanfiktion) Vil du synes at det vil være fedt at flytte tilbage til det sted hvor man blev mobbet? Nej, det synes Josephine ikke. Hun blev mobbet med at...