32 - må jeg have lov?...

1.3K 37 6
                                    

Jeg går bare hen mod Jiffpom. Det er lidt irriterende at de er sammen med dem... altså de har lov til det, men det er bare irriterinde.. mine to bedste venner og så to verdens kendte tvillinger... "ej hvor er du sød!" Siger jeg da jeg ser Jiffpom. Da jeg sagde det gjorde den det nuttede med sine arme/ben. "Narrj! Hvor er du kær!" Siger jeg og aer den. "Josephine?" Spørger en bekendt drengestemme, som tilhører Marcus. "Hvad?" Spørger jeg lidt irriteret. "Kom lige" siger han. Jeg går op til ham. Han tog mine hænder. Jeg kigger ham lige i øjnene. Hans flotte brune øjne. "Må jeg have lov Josephine Petersen til at kalde dig min kæreste?" Spørger han og klemmer mine hænder. "Øhh..." siger jeg og kigger rundt. Wow der er mange der kigger! Og mange der filmer tror jeg... jeg kigger tilbage og svare: "Marcus Gunnarsen, det må du meget gerne!" Siger jeg og smiler. Han læner sig frem og i et mødes vores læber... Vi trak os fre hinanden og kigger på de andre. Wow det er pinligt! Jeg gemmer mig ind i Marcus og ja i gætter rigtigt! Jeg rødmer! Der kommer mange op! "Tillykke!" Siger Lisa eller Lena. "Tillykke Bro!" Siger Martinus. "Tillykke Josephine" siger LOREN GRAY!? "Tak!" Siger jeg og er lidt genert.

Da vi er færdig med at det tillykke går jeg over og finder loren gray. Hun står med JOHNNY ORLANDO! Omg det her er for vildt! Alle de kendte musers! "Hej Loren og Johnny" siger jeg. "Hey, tillykke med ham" siger Johnny. "Tusind tak!" Siger jeg. "Vil i med over til Beffen?" Spørger Johnny. "Self!" Siger jeg. "Ja" siger loren. "Men skal lige finde min søster lauren" siger han og griner. "Ok" siger vi. "Wow Loren! Du er pænere i virkeligheden!" Siger jeg lige pludselig. "Tak tak! Ilm da" siger hun. Wow! Hun er bare så.. perfekt? "Omg Johnny! Det er Josephine!" Siger en pigestemme. "I'm back agian" siger Johnny. "Hej, jeg er lauren!" Siger lauren. "Hej Lauren! Jeg er Josephine" siger jeg og smiler. "Vil i med?" Spørger Johnny. "Ja!" Siger loren og jeh på samme tid. Vi når ovre ved Beffen. "Wow! Muffins med musically logoet" siger jeg overrasket. "Ja, har du aldrig været til et musically meet?" Spørge Loren. "Nej.." siger jeg akavet. Vi tager alle sammen en muffin. "Jiffpom er så nuttet!" Siger jeg så. "Ja!" Siger Lauren...

//Sry at jeg glemte at skrive hvad den hedder! Den hedder JV_Gunnarsen <3 vi håber at i vil læse bøger der kommer ud!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora