83 - Lena is back?!

984 40 9
                                    

Martinus og jeg tog hjem til mig. "Hvad tror du Marcus skal?" Spørger jeg Martinus. "Det ved jeg ikke.." siger Martinus. "Er dine forældre hjemme?" Spurgte jeg ham. "Nej" siger han. "Skal vi så tage hjem til dig?" Spørger jeg ham. "Jaja" siger han. Vi går over til dem. Men da vi står foran deres dør kan vi høre en masse råberi. "MARCUS! JEG ER REJST HELE VEJEN FRA TYSKLAND BARE FOR AT MØDE DIG! OG SÅ GIDER DU MIG IK? HVAD MED VORES KYS FOR NOGET TIDS SIDEN?!" Råber en pige stemme. "Hvem er det mon?" Spørger jeg Martinus. "Jeg ved det ikke. Vi går ind af døren. Jeg ser Lena og Marcus skændes. "LENA! FAT DET NU! JEG HAR EN KÆRESTE OG JEG ELSKER HENDE MEGET HØJT!" Råber Marcus. "HVAD SÅ? DU KAN DA GODT SNAKKE TIL MIG ELLER BARE VÆRE LIDT SAMMEN?!" Råber hun. Martinus hoster falsk. "Hvad laver i her? Skulle i ikke være hjemme hos dig Josephine?" Spørger Marcus. "Hvad sker der?" Spørger jeg Marcus forvirret. "Ikke noget.." siger han. "Vi hørte jer godt.." mumler jeg. "Marcus, bare sig til Lena at hun skal skride.. for hun skal også til at hjem!" Siger Martinus surt. "Hvorfor er du nu sur på mig?!" Råber Lena. "Det du gjorde mod Josephine!" Siger han...

//Halluj! Hvad laver i? Jeg elsker serien The flash! Hvilken serie kan i bedst lide?//

The true love - M.G (AFSLUTTET)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن