34 - Mor, Far og Børn! xD

1.4K 39 7
                                    

"Hvilket hotel bor du på?" Spørger Loren, mig. "Star LA Hotellet, dig?" spørger jeg. "M2" siger hun. "OMG OMG OMG!" hviner vi. "Hvad sker der pige?" spørger Martinus. "Loren bor på det samme hotel som os!" hviner jeg. "Det gør Lisa og Lena også?" siger Marcus og sender et smil. Mit humør bliver hurtigt ændret... Lisa og Lena? De er hele tiden sammen med dem.. Jeg føler bare at de har glemt mig.. "Hvad sker der?!" Spørger Loren mig. En tåre glider ned af min kind.. "De hele tiden sammen med dem... Det er som om at de har glemt mig.." Siger jeg og kigger ned. "Kom her" siger Loren og åbner armene. Jeg begynder at hulke... Men ikke særligt højt.. "Hvad sker der?" spørger en bekendt stemme.... Johnny. "Jeg føler at Marcus har glemt mig..." snøfter jeg. "Hvad er der sket?" spørger en stemme bag mig. Marcus.. "Det ligemeget Marcus... der ikke sket noget specialt.." siger jeg. "bare gå over til dine venner igen" siger jeg og sender et lille trist smil tilbage til ham. "Du ikke okay" siger Marcus og krammer mig. "Fortæl mig hvad der sker?" siger han stille.. "Jeg føler at du har glemt mig.. du hele tiden sammen med Lisa og Lena.." siger jeg stille. "Det har jeg ikke.. Jeg kun sammen med dem... øhm.. fordi at..." siger han bare.. "fordi hvad?" spørger jeg. "Fordi...bare glem det.." siger han og tager mig i hånd og trækker mig med over til... Lisa, Lena og Martinus. "Nurgh.. Hvad er der sket? Du har grædt?" Spørger Lisa og aer mig. "Det ligemeget.." siger jeg og sender et lille smil til hende. (Nu kommer der måske meget drama).. "Når, men hvor sød synes du at lena er fra 1-10?" spørger Lisa. "9" siger Marcus. Jeg giver slip på Marcus' hånd og lige nu er jeg bare irriteret.. 9? Seriøst? Er det på kærestemåden?!. GUD HJÆLP MIG DOG! "Må jeg nu ikke holde din hånd?" spørger Marcus. "øhhh?" siger jeg og kan se at de kigger på mig... Jeg vælger bare at gå væk fra dem.. "Musi, du skal ikke gå?" siger Marcus. Jeg vælger at løbe væk.. "Josephine!" Råber Johnny og vinker. Han står sammen med Loren og Lauren og til min overraskelse også med Mackenzie Ziegler? Jeg stadser op og løber over til dem.. "Søde, Hvad har de dog gjort mod dig?" spørger Loren. "Lisa spurgte hvor sød Lena er fra 1-10... og han sagde 9... jeg tror 99% på at hun mente det på kærestemåden.." siger jeg og kigger ned.. "Skal vi så starte vores lille leg?" spørger Mackenzie. "Som hvad?" Spørger jeg. "Altså starte en leg sammen? Eller skal vi være lidt barnelige?" Spørger hun så. "Vi kan lege mor, far og børn forsjov!" Siger Lauren. "Okay! Helle for at være Faren!" siger jeg hurtigt og begynder at grine. "SÅ jeg MOREN!" næsten råber Loren. "Johnny og jeg kan være tvillinger!" siger Lauren. "MAIII BABY!" Siger Mackenzie. "Når børn! Husk og være søde mod hinanden! Mor og jeg tager ud og handler!" Siger jeg meget alvorligt. "Okay!" Siger de. Ejj vi kan ikke lade vær med at flække af grin. "SKAT! BØRNENE SKAL IKKE HAVE MUFFINS!" Råber jeg til Loren. Lauren, Mackenzie og Johnny begynder at flække af grin fordi jeg råbte så højt. "Er du seriøst babe? De har kun muffins?" Siger hun. "Tag 5!" Råber jeg til hende. "hvorfor?" Spørger hun. "Børnene skal have en hver og så to til mig!" Joker jeg. "Ejjj! ikke to til dig!" siger hun. "Jooo" joker jeg igen. Vi flækker bare alle af grin. "Hvad laver i?" Spørger Martinus og griner. "Mor, far og børn!" Råber Loren. "OMG JEG VIL VÆRE MED!" Siger Han og griner. "Fint du kan være moren i stedet for mig! For jeg vil være den store som passer de små" Siger Loren og griner. "oke" siger han. "Martina Skat? Har du husket Muffinsene?" Spørger jeg, Martinus. "Martina? HAHAH" Siger han og griner.. "Du bliver jo nød til at have et pigenavn?" siger jeg...



//Hello!<3 Det øverste var bare for at sætte en sang ind :).. Nogle der også elsker Make you believe in love? JEG ELSKER DEN SERIØST!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now