115 - Mere end tacos?

1K 31 25
                                    

Jeg går over mod vores bord. "øhm.." siger jeg da jeg ser Marcus og Martinus, sidde sammen med pigerne. "hvorfor er de her?" spørger jeg lidt irriteret. "Vi er her for at sige undskyld" siger Martinus. "Undskyld? For hvad.." siger jeg og stiller vores mad på bordet. "Jeg siger undskyld.. Jeg elsker dig virkelig Josephine! Jeg elsker dig mere end tacos!" når han kun at sige før jeg afbryder ham. "Mere end tacos?" spørger jeg ham. Han nikker. "Wow.. så er det godt nok meget.." mumler jeg. De begynder at grine. "Men jeg elsker også dig.." siger jeg og kigger ham lige ind i øjnene. Han læner sig frem mod mig. Jeg lukker bare mine øjnene og pludselig kan jeg mærke noget blødt på mine læber. Marcus' læber. Jeg kysser ham tilbage. Jeg trækker mig og begynder at rødme. Han smiler bare stort. "Undskyld igen" siger han. "Du er tilgivet" siger jeg og kysser ham på næsen. "nurh!" siger de andre. "Er vi sammen igen?" spørger han. "måske? Må jeg ikke få noget tid til at tænke over det?" spørger jeg. Han nikker lidt trist?. "Jeg sulten.. jeg skal æde mine kyllingnuggets" siger jeg og tager mig på maven. "Må jeg ikke få nogle?" spørger Marcus og skyder underlæben frem. "Jo self" siger jeg og åbner pakken/æsken.

//Hejsa! Jeg valgte at udgive et kapitel mere i dag! Hvad synes i om det? Vil i have at Mac & Jose skal finde sammen igen eller forbliver eks-kærester?//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now