Jeg sidder i den lorte lorte LORTE flyver.. jeg hader at flyve. Jeg sidder ved siden af to MM'er.. trist ik? Så jeg BLEV nød til at tage min jakke på og kigge ud mod vinduet..
"Hey undskyld, men du skal slutte din mobil og sætte den på fly-tilstand" siger hende der flyve damen. (Har glemt hvad de hedder.. :*<)
Jeg kigger hen på hende. "Undskyld.. Skal NOK gøre det nu.." siger jeg irriteret og kigger hurtigt væk igen. Århfndkdksll hvor var hun dog irriterende!
"Vidste du ikke at man skulle sætte den på fly-tilstand?" Spørger en af mm'erne. Jeg kigger på hende og begynder langsomt at grine.
"Jo selvfølgelig gøre jeg det. Flyveren styrter da ikke lige, hvis jeg høre lidt musik?" Siger jeg grinende.
"Omg..." mumler de. - "du.. er...Josephine!"
"Selvfølgelig er jeg det? Hvem skulle jeg ellers være?" Spørger jeg og griner.
Noget tid's senere
Daniella's synsvinkel.
Nej.. hvor er det dog pinligt! Erika og jeg har lavet en hate-profil om hende på Instagram.. Fuck..."Erika.. skal vi fortælle hende om vores havebruger?" Hvisker jeg ind i Erika's øre.
"Hun kommer sikkert ikke til at tilgive os.." hvisker Erika trist. Det viser sig at Josephine er RIGTIG sød..
"Vi krydser fingre for at hun vil!" Siger jeg og krydser mine fingre. Erika nikker.
"Hey Josephine... altså, du må ikke blive sur!" Siger jeg. Hun nikker bare på hovedet.
"Altsååå.. vi blev så sur på grund af at du blev kærester med Marcus, så vi lavede en hatebruger på Instagram om dig! Men vi troede også at du var virkelig diva eller Bitch, men det viser sig at du er virkelig sød!" Siger Erika og synker.
//hejsa! Jeg har slettet denne her forfatter besked. Jeg skrev et kapitel på min pc og Så på min mobil var slutningen og forfatterbeskeden der ikke? Altså i min anden bog first kiss... men jeg laver en konkurrence om hvem der skal være min hovedrolle i min næste bog!!! Det i skal gøre er at:
1. Følg mig på insta. Marcusandmartinus0408 og husk at like alle billederne.
2. Vote alle mine kapitler, hvis i ikke har gjort det i forvejen!
3. Skriv done i kommentaren og husk at skriv jeres insta så jeg ved at i følger mig :))
4. Skriv til mig privat hvad i synes om min bog. (Nummer 4 bestemmer i selv om i vil :) ).Det var vel det? Trækker en hovedperson haha en vinder, når der er nok deltager :)
Grunden til at jeg ikke har opdaterede var fordi at jeg var i Kina og min wattpad duede ikke... glæder mig til at se min nye hovedrolle til min næste bog :))
KAMU SEDANG MEMBACA
The true love - M.G (AFSLUTTET)
Fiksi Penggemar(Hvis du vil læse noget som er skrevet helt tilbage fra 2017, så har jeg denne her meget cringe fanfiktion) Vil du synes at det vil være fedt at flytte tilbage til det sted hvor man blev mobbet? Nej, det synes Josephine ikke. Hun blev mobbet med at...