127 - DEN PINKE UNICORN!

664 27 8
                                    

*Drømmen*
"JEG VIL HAVE DEN PINKE UNICORRRRRRRRRRN!" Råber jeg og løber hen imod den PINKE UNICORN! 

"Heeeey! Mit navn er Den Berømte Lasagne" siger den PINKE UNICORN!

"OMG, NEJ VEL?" Udbryder jeg og går lidt væk fra den.

"Jeg hedder Den Berømte Lasagne på grund af at jeg smager som den lasagne du kaldte Er det din Berømte Lasagne og jeg smager ligesom den lasagne!" Siger Den PINKE UNICORN!

"Øhm... okaaay!" Siger jeg før jeg får øje på en BLÅ UNICORN! OMG!

"HEEEEEJ BLÅ UNICORN!" Råber jeg og vinker med min arm.

"HEEEEY! MIT NAVN ER KAJ! KAJ KAGE!" Råber den BLÅ UNICORN.

Den kommer hen imod mig og så ændre både den PINKE OG DEN BLÅ UNICORN deres ansigt udtryk.

De er blevet... DEMONER!!!

*den virkelig verden*

Puuuuhhhaaa! Det var bare en drøm. Men de der Unicorn, var sååååå Unicorn agtigt!

"Heey? Fik du et mareridt?" Spørger Viggo, som åbentbart lå ved siden af mig?

"Ja... drømte om en pink Unicorn og en blå Unicorn" mumlet jeg.

"Det da ikke uhyggeligt?" Siger hun og smågriner.

"Nej... men de blev pludselig til demoner!!!" Siger jeg og gør et eller andet med mine hænder... typisk..

"Klokken er kun 4..." siger Viggo og gaber.

// HUSK AT ADDE MIG OG MINE INTERNETS VENINDERS SNAP! Den hedder Familie-sqaud. //

The true love - M.G (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora