Marcus er gået toilettet. Pasha sætter sig lige ved siden af mig. Ude foran vinduet er der vildt mange PZ Fans! De skreg virkelig da de så ham og så skreg de endnu højre da de så mig. Han læner sig frem mod mig. Vi kigger hinanden i øjnene. Hans læber er 2 cm væk fra min. Så placerer han hans læber på mine. Efter noget tid trækker jeg mig langsomt og kan se Marcus ud af mit øjekrog. Jeg bliver forskrækket og rykker mig væk fra Pasha. Tårerne løber om kap ned af hans kinder. Jeg rejser mig langsomt op og løber mod Marcus. "Undskyld Marcus! Jeg kan forklare!" Siger jeg. Jeg fælder et par tårer.
Marcus' Synsvinkel
Jeg så min kæreste kysse hendes idol?! Jeg er så skuffet og det værste er at mit mareridt blev til virkeligheden.. Jeg skubber hende væk. "Du kan ikke forklare noget! Du kyssede ham?" siger jeg irriteret og skuffet på samme tid. "men.." når hun kun at sige før jeg afbrød hende. "Der er ikke noget men! Seriøst Josephine.. Mit mareridt er blevet virkeligt! Mit mareridt er at du vil kysse ham imens vi stadig er sammen! Eller vi var sammen! For jeg slår op..." Siger jeg og prøver at stoppe de tårer der er på vej ned ad mine kinder. Jeg går lidt væk fra hende. Hun bryder sammen. Det er hårdt at se hende sådan, men det er også hårdt at se ens kæreste eller ekskæreste kysse en helt anden imens hun havde en kæreste! Jeg løber ud og det regner. Fuck det. Jeg løber indtil jeg ikke kan mere.. Jeg når til et sted hvor der er et springvand. (ved ikke om der er et i Norge/Oslo xD). Jeg begynder at falde på hug og græde.. Josephine, hvorfor skal du også gør det?.. Jeg elsker dig stadig for fanden! Hvorfor skal det være sådan! "Omg! Det er Marcus Gunnarsen" Siger et par pigestemmer. Jeg vender mig rundt og kan se at de ser chokeret ud. "Marcus? Du har grædt?" Siger en af pigerne. Jeg nikker uden at svare. "Hvad er der sket?" Spørger den anden. "Josephine og.. jeg... har..slå..et..op..." Stammer jeg. "Men i er så søde sammen?" Siger den trejde pige. "Takk.. Men jeg tror ikke at det skal være os længere.." mumler jeg. "Du må gerne græde" siger den første pige igen. Tårerne strømmer ud igen. Pigerne begynder at kramme mig. Jeg har mange spørgsmål i hovedet. Hvorfor gjorde hun det? Hvordan har hun det nu?
*Hotellet*"Marcus endelig kom du hjem! HVORFOR HAR DU FORLADT STUDIET?!" råber min far. Jeg kigger på min far. Hans ansigt udtryk ændre sig fra sur til forvirret. "Åhh Marcus! Hvad er der sket?" Spørger min far og åbner sine arme for at kramme mig. "Josephine og jeg... har..slået..op.." Græder jeg. "Åhh Marcus! Er du okay?" Spørger han. "NEJ.. Det hele er Pasha's skyld.." siger jeg og vrider mig ud af min far's kram...
//Halluj.. JOSEFINE SKAL LAVE EN 2'ER! ELLERS DØR JEG!:(//
DU LIEST GERADE
The true love - M.G (AFSLUTTET)
Fanfiction(Hvis du vil læse noget som er skrevet helt tilbage fra 2017, så har jeg denne her meget cringe fanfiktion) Vil du synes at det vil være fedt at flytte tilbage til det sted hvor man blev mobbet? Nej, det synes Josephine ikke. Hun blev mobbet med at...