94 - undskyld, men du har knust ham nok..

931 31 5
                                    

Jeg mærker nogle tårer på vej. Jeg søger på '- Tinus❤️' jeg sender ham en snap, men den er også grå.. Det kan de ikke mene.. jeg vil jo ikke kysse ham.. og hvis jeg havde vidst det ville jeg nok aldrig havde vist ham rundt.. jeg ringer til Marcus. Den er på svare... jeg forsøger at ringe igen.. han tager den endelig.. "Marcus må jeg i det mindste ikke forklare?" Spørger jeg ind i telefonen. "Undskyld, men du har knust ham nok.. lad venligst vær med at skrive eller ringe til ham!" Siger en mande stemme. "Hvem er du?" Spørger jeg og fælder et pr tårer. "Det er lig Kjell-Erik, og du skal bare glemme Marcus og slet hans nummer.." siger Kjell-Erik og så ligger han på. Knust ham nok?.. men han har også knust mig engang med Lena? Så.. jeg gjorde det slemmest?.. "ej! Er det ikke Marcus' kæreste?!" Spørger nogle piger bag mig. "Nej.. jeg er hans eks.." siger jeg og vender mig om. "Eks? Men er du ikke hende der Josephine?" Spørger de. "Jo.. men vi slog op.." siger jeg. "Det jeg ked af.." siger de og går.

*Trofors*
Det er Tirsdag og jeg skal i skole.. jeg gider ikke se hverken Marcus eller Martinus. Jeg er inde i skolen eller lige kommet ind og jeg sætter mig direkte ned til min plads... det trist..

//Halluj! Har i set musik vidoen?!<3//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora