85 - Det gør vi i aften

1K 32 2
                                    

Jeg har været i skole og sovet.. og sådan har det været i noget tid. "JOSEPHINE! Søde skat?" Råber min far. "Hvad er der faaaaaar?" Råber jeg tilbage. "Helene og jeg tager på en date, så vil du hjælpe dem med jeres lektier? Så du en skat?" Råber han. "Jojo.. Det skal jeg nok" råber jeg tilbage. Jeg går ind til Annabell. "Hey Emma" siger jeg. "Josephine" Siger hun og kommer løbende imod mig. "Skal jeg hjælpe jer med jeres lektier?" Spørger jeg dem. "Det gør vi i aften" Siger hun og smiler. "Vil i gerne lege noget mere?" Spørger jeg. De nikker ivrigt. "Så skal vi ikke få lektierne overstået først?" spørger jeg. "Okay, men vi har en bog for. Vi skal læse til side 100.." mumler Emma.

"Endelig!" Råber jeg, da vi er blevet færdig. "Hvad skal vi lave?" spørger jeg, dem. "MUSICALLY" Råber de i munden på hinanden. "Okay.. skal jeg filme jer?" spørger jeg. "Jaa" råber de igen. "Jeg henter min selfiestang, som kan stå på tre ben" Siger jeg og løber over til mit værelse og finder den frem. "Sådan" siger jeg da jeg er kommet tilbage. "Hvilken sang vil i lave en musically til?" spørger jeg. "New rules" siger de. "Okaaaaaaaay" siger jeg og trækker i 'a'et.


//Halluj! Jeg skal åbenbart til holdkamp! Jeg er lidt nervøs.. For skal spille sammen med en fra elite.. og hun går på en fra min klasse's gamle badminton' hold.. Jeg er ret nervøs! Skal snart afsted, så i får dette kapitel nuuu<3//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora