"Geografi... verdens kedeligeste fag ever..." mumler jeg for mig selv. "True" hvisker Thilde til mig. Jeg smiler bare til hende. Hun er mega sød?! Jeg kigger hen mod Lærke og Elisa. Jeg sender dem et smil, men de kigger begge bare væk? Hvad har jeg gjort dem? Jeg er nød til at få fat i dem, når vi har fri..
"Josephine, Thilde, Marcus, Martinus... og Isabella" Afslutter Mette, vores geografi lærer. "I skal lave en fremlæggelse om Island!" siger hun. Jeg tager min bog og går ud på gangen. De andre kommer også ud og vi sætter os ved et af de der borde på gangen. Jeg sidder i inderst og Thilde ved siden af mig. Martinus sidder inderst og så kommer Marcus og så Isabella. Men de sidder på den anden side. Jeg slår op på side 45 for at læse om Island. "stop lige med at flirt mennesker..." Siger Martinus lige pludselig. "Martinus din spade.. jeg er i gang med at læse!" siger jeg irriteret, men jeg vender mit hoved over mod Marcus og Isabella. Det er rigtigt.. De flirter virkelig meget.. Det gør mega ondt at se Marcus. "Er du okay?" Mimer Martinus. Jeg ryster på hovedet og en tåre glider ned af min kind. "Toilettet?" hvisker Thilde. Jeg nikker og rejser mig op. "Hey Jose? Hvad sker der?" Spørger Thilde. "Det er bare hårdt at se ens eks sidde og flirte med andre.." siger jeg og der begynder at komme flere og flere tårer. "Hvad er der endeligt sket med jer?" spørger hun. "Jeg var ham utro med en der hedder Pasha.. utro, utro.. det var bare et kys.. Jeg ville aldrig havde sagt ja, hvis jeg vidste at han ville gøre det der.." siger jeg. "Nurh Josephine! Ik græd!" siger Thilde og krammer mig helt ind til hende.
//Når.. Josephine er stadig ikke kommet over Marcus?.. Ps i må meget gerne læse min anden bog 'First kiss' og læs min venindes bog 'One flight away'! Ellers hedder hun _MMer4Life_ //
BINABASA MO ANG
The true love - M.G (AFSLUTTET)
Fanfiction(Hvis du vil læse noget som er skrevet helt tilbage fra 2017, så har jeg denne her meget cringe fanfiktion) Vil du synes at det vil være fedt at flytte tilbage til det sted hvor man blev mobbet? Nej, det synes Josephine ikke. Hun blev mobbet med at...