49 - Ja.. du tilgivet!

1.2K 43 6
                                    

I det øjeblik føles det som om at jeg har tilgivet ham.. men irl nej.. Jeg trækker mig langsomt. "Så jeg tilgivet?" spørger han og smiler stort. "Øhm.." siger jeg. Nu skal jeg tænke mig om.. for hvad vis jeg gøre det forkerte? Men jeg elsker ham? "Ja.. du tilgivet!" siger jeg og smiler. "yess!" siger han. "Så?.." siger han bare. "Vi er bare venner..." siger jeg. Han kigger trist på mig. "I starten" tilføjer jeg. Han begynder at smile stort. "Venner som må kysse hinanden?" Spørger han. "Måske" siger jeg og blinker med det ene øje. "det surt, for jeg har tænkt mig at kysse dig... lige nu!" siger han og placer sine læber på mine. Jeg begynder at ryste. Det er koldt! Det er midt i december måned! Jeg trækker mig fra ham. Jeg har jo glemt jakke! Jeg begynder at ryste. "Josephine?! Du ryster jo!" Siger han forskrækket. "Her du kan få min jakke" siger han. "Ta..k! Jeg har glemt min..." siger jeg og smiler til ham. "Så lidt! Du havde jo også kun en cardigan med" siger han og smiler. Jeg begynder at smile. "DU smuk når du smiler" siger han og jeg begynder at rødme meget! Og i det øjeblik glemte jeg kulden!

//tusind tak for 5k readers! Det her er et kapitel som tak for 5k readers og fordi det er jose's fødselsdag!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora