65 - DU TÆNKER HELE TIDEN PÅ HENDE

1.1K 33 21
                                    

Stadig Marcus' synsvinkel
Synes ikke at fødselsdagen har været særlig god. For jeg tænker hele tiden på Josephine.. Martinus kunne mærke at jeg ikke var særlig glad. Nej vel? Har jeg nu også ødelagt dagen for ham? Jeg går ind til ham og ser at der ligger billeder rundt omkring ham? Han sidder i midten og græder. "Hvor er der blevet af min bror Marcus!" spørger han, sig selv. "Jeg er her?" siger jeg stille og ligger en hånd på hans skulder. Martinus kigger på mig med helt røde øjne. "DU TÆNKER HELE TIDEN PÅ HENDE!" råber han og skubber mig for at komme væk fra mig. "JEG TÆNKER FOR MEGET PÅ HENDE? TÆNKER DU IKKE SELV PÅ DIN KÆRESTE? NÅR JA? DU HAR JO IKKE NOGLE!"  råber jeg og fortryder hurtigt hvad jeg sagde. Han kigger på mig imens tårerne vælter ud af ham. "Martinus.. U.n.." Når jeg kun at sige før han løb og smækkede med døren. Hvad har jeg dog gjort?..

Josephines synsvinkel
Det banker på døren.. Hvem mon det er? "FAAR? Kan du ikke åbne?" råber jeg. "Kan du ikke selv gøre det? Jeg har travlt?" råber han tilbage. "åhh!" Sukker jeg. Jeg går ned og åbner døren. Jeg ser Martinus med helt røde øjne. "Nej søde Martinus! Hvad er der sket?" Udbryder jeg. "Det Marcus.." mumler han. Jeg krammer ham helt ind til mig...

/HALLUJ! JEG HAR ENDELIG RÅD TIL GC BILLETTER TIL DERES KONCERT! IHHHHHHHHHHHHH! OMG OMG OMG! 2018 BLIVER ET GODT ÅR FOR DER KOMMER JEG TIL AT MØDE DEM FOR FØRSTE GANG! IHHHHHHHHHHHHHH!!! TAKKKK FOR 9K READER//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now