43 - hvad sker der imellem jer!

1.2K 42 4
                                    

Vi har sunget julesange.. Jeg er ved at blive træt.. Rasmus kom! Yayy! "Josephine, hvorfor er du egentlig ikke sammen med Marcus mere?" Spørger Gerd Anne nysgerrigt. "Altså... det vil jeg helst ikke snakke om.." mumler jeg.

Marcus' synsvinkel
Neeej! Hvor er min mor pinlig! Min mor sender mig et vi-skal-snakke-senere-blik.. jeg sukker højt...

"Vi skal snakke Marcus" siger min mor alvorligt. "Hvad.." siger jeg irriteret. "Hvad sker der imellem jer.." spørger hun. "Imellem hvem?" Svare jeg bare flabet tilbage. "Dig og Josephine.." siger hun så. "Der sker ikke noget okay?! Kan du ikke blande dig uden om mit privatliv.." siger jeg meget surt. "Men Marcus.. jeg vil jo bare hjælpe dig.." mumler hun. "Men vis du vil hjælpe mig, så hvad dog vær med at blande dig.." siger jeg og går. Okay, måske var jeg for ond mod min mor? Men det er bare irriterende at hun skal blande sig i mit liv..

Josephines synsvinkel
Gerd Anne kom ud. Jeg hørte godt det Marcus sagde.. Det kan han da ikke være bekendt og blive sur på sin Mor?.. "Gerd Anne... kom? Så kan jeg fortælle dig det" siger jeg og smiler til hende. "Det er fordi..."

//var Marcus for ond mod sin mor? Synes i også at det er irriterende at forældre blander sig ind i ens privatliv? PS tusind tak for 4k readers!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz