77 - Ej seriøst! Nu du ligesom Marcus!

1K 34 1
                                    

Marcus' synsvinkel
"Marcus! Skynd dig lidt! Jeg skal også nå det!" Råber Martinus. "2 sek! Jeg skal lige ordre mit hår!" Råber jeg tilbage. "Jeg har ikke været i bad!" Råber han. "Kan du ikke vente 10 min!?" Råber jeg tilbage. "NEJ!" Råber han irriteret.

Josephines synsvinkel
*Bank bank* jeg går mod døren. "Hej?" Siger jeg. "Må jeg låne dit badeværelse? Marcus gider ikke gå ud af det.." siger han og griner akavet. "To sek! Jeg skal lige ordre noget!" Siger jeg og prøver ikke at grine. "Ej seriøst! Nu du ligesom Marcus!" Siger han irriteret. "Slap af Martinus jeg er færdig!" Siger jeg og griner. "Tak!!" Siger han og går ind på toilettet. Jeg griner af ham. Jeg finder den halskæde, Marcus gav mig. *bank bank* jeg sukker og går mod døren igen. "Åhh Hej Emma!" siger jeg. "Hej.." mumler hun trist. "Hvad er sket?" spørger jeg hende. "Mi..n...min... tel..efon... e.r...b..lev...et...væk!" græder hun. "Nej vel! hvor så du den sidst?" spørger jeg hende. "Jeg husker at sidst jeg så den var den ovre ved.. en af bordene tæt ved informationer." græder hun. "Rolig Emma. Vi skal nok finde den!" siger jeg. "Min far bliver sur!" græder hun. "Emma... Martinus skynd dig lidt!" siger jeg lidt højt. "Jaja.. kommer lige om lidt.." råber han.

//Tusind tak for 2 pladsen! Ps har i også prøvet at glemme jeres telefoner og så prøvede i at lede det sted i troede den var der? Jeg har prøvet det xD//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt