114 - Jeg vil have en Big Mac Menu!

933 31 23
                                    

Jeg går over for at betale for mit tøj. Jeg går mod kassen. "Josephine! Har du set min telefon?!" Spørger Marcus forpustet. "Jeg tror det er din" siger jeg og fikser telefoner op af min taske. "Tak!" Siger han og tager den ud af min hånd. "Tusind tak!" Siger han og kysser mig hurtigt på kinden og løber ud af butikken. Jeg smiler og tager mig på kinden. "Det din tur" er der en der siger. Jeg kigger op og går over og ligger mine ting. "Det bliver 475" siger hun. Jeg giver hende en 500 krones seddel. "Her du får 15 kr tilbage" siger hun og giver mig mønterne og posen med tøjet. "Tak" siger jeg. "Fortsæt en god dag!" Siger hun. "Ilm" siger jeg. "Heeej Josephine! Skal vi tage i MacD?" Spørger Clara. "Yup!" Siger jeg. "Let's go!" Siger Laura.

"Jeg vil have en Big Mac Menu!" Siger Clara. "Lol..." siger jeg og griner. "Big Mac Menu? Stor Marcus Menu" siger jeg og griner. "Lol, det er jo rigtigt... Marcus' kælenavn er mac.." siger Laura og griner. "Heheh, men jeg vil have en Big mac menu" siger Clara. "Jeg tager en fiske menu" siger Laura. "Jeg går op og bestiller?" Siger jeg. "Jeps, vi går over og finder et bord" siger Clara og tager Lauras arm og går...

//Hallujsa! Jeg fik mine armbånd igår!!! Hygge!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora