72 - Oscar's største fan? (Maraton 3/5)

992 34 0
                                    

"Hey! Må jeg be' om jeres opmærksomhed?" spørger Marcus, da Martinus var gået. "Der er den her pige, hun betyder alt for mig. Jeg vil ikke miste hende! Jeg kunne ikke sove om natten fordi hun fik mistet sin hukommelse.. Det var hårdt at se hende sådan. Men jeg er så ked af at vi ikke har snakket sammen i lang tid.. selvom vi er kærester? Og til Martinus, jeg undskylder jeg hele tiden tænkte på hende.. Også på vores fødselsdag. Jeg undskylder også med det jeg sagde.. Undskyld jeg sagde at det var fordi du ikke havde nogen kæreste, jeg ved at du kun er single fordi du vil finde den rette.. mange gange undskyld!" Siger han. Jeg fik en tåre som udviklede sig til mange. "Josephine.. du må gerne komme herud" siger han. Emma skubbede mig ud. Han tog mine hænder. "Undskyld.. Undskyld jeg har været en idiot" siger han. "Jeg tilgiver dig Marcus Gunnarsen" siger jeg og kysser ham blindt. Martinus kommer ud og giver ham et bror-kram? I think. Jeg tog min telefon frem og tog et billed. Ups.. der var blitz.. "Tog du et billed af os?" spørger Marcus alvorligt, men han kan ikke holde sit grin inde. "Måske?" Svare jeg og løber ud til backstage. De gik ud og gjorde klar til de næste sange...

*BackStage/Meet&Greet*
"OMG! Det er Oscar Rosenstorm!" Råber jeg og fangirler forsjov. Han kommer over til mig og spørger: "Vil du have et billed min største fan?" "Nej tak" Siger jeg. "Avv..." siger han og derefter begynder vi at grine...

//3/5? Hvad synes i?//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz