54 - Lærke hvem?

1.1K 38 9
                                    

*bling* En besked fra en der hedder Mathias.. Skolens største fuqkboi..

Heej! Jeg holder fest idag kl. 19! Jeg håber at jeg kommer til at se så mange som muligt! Alkohol er tilladt :) Husk og kom!
- Mathias

Jeg kan se at Marcus også har fået den besked. "øhm.. jeg ved det ikke?" siger han. "Måske kunne det blive sjovt?" Siger jeg. "måske?" siger han. "Men vis vi tager derover så vi ikke nogle! Jo hinanden" siger Marcus og får mig til at grine. "Ja self" siger jeg og kysser ham på kinden. (Upsss! Har glemt noget hehe! De er i 2017 og i januar! for kom til at springe i det sry!)

*Aften*
Jeg har taget sådan mellem lang sort kjole på og krøllet mit hår. Elisa kommer! Yay. "Hey Josephine! Marcus kommer om lidt! Men hvad synes du om det jeg har på? Lærke kommer!" Siger han.. Den dreng må være forelsket! HAHAH! "Det flot Martinus! Du ser godt ud seriøst!" siger jeg. "Tak Jose! You Are The Best" siger han. "Tak Tak" siger jeg og smiler. Hvordan er lærke? Hvem er Lærke? Er det hende Lærke fra klassen eller? "Hvem Lærke er det?" spørger jeg ham. "Lærke fra vores klassen? Hende der, som er meget genert!" siger han. "Nårh! Hende" siger jeg.. Må jeg indrømme noget? Jeg håber ikke at Lærke er en kælling eller diva..

//HELLLLOJJ! JEG ELSKER JER LÆSERE! XD LOL KOM BARE UD AF INGENTING! JEG FKING ELSKER @SofieTrebbien 's historie Marcus Gunnarsen vs Aidan Meier! Den er så god!  LOL APPLE LOGOET XD //

The true love - M.G (AFSLUTTET)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum