130 - jeg venter på dig!

954 30 4
                                    

Nu tænker i sikkert at jeg pakker, men nej! Jeg er tilbage i Trofors! Dejlige dejlige KOLDE Trofors.

Jeg går stille over mod Marcus og Martinus' hus. Jeg skal spørger Marcus hvad han synes..

Jeg banker stille på og puster stille ind og ud.

"Heej! Kom indenfor! Marcus er oppe på sit værelse!" siger Gerd Anne og smiler.

"Mange tak!" siger jeg og tager mine sko af.

Jeg går op ad trapperne. Jeg bliver bare mere og mere nervøs for hvert skridt jeg går.

jeg banker stille på hans dør.

"Kom indenfor!" Råber han. Jeg åbner døren og går ind.

"Marcus.. jeg skal lige snakke med dig" siger jeg. Han stopper sit Fifa spil og klapper på sengen, som skal hentyde til at jeg skal sætte mig ved siden af ham.

Jeg går hen imod ham og sætter mig ved siden af ham.

"Marcus.." starter jeg ud med.

"NEJ! IK SIG AT DU SLÅR OP MED MIG!" Siger han og fælder en tåre.

"Marcus.. altså.. jeg vil bare spørger om hvad du synes om nogle få ting" siger jeg.

"Okay! Godt!" Siger han og smiler.

"Altså.. jeg er blevet optaget til en film" når jeg kun at sige før hm afbryder mig.

"Det er jo fantastisk!" Siger han og kysser mig. Jeg trækker mig hurtigt.

"Det er i Bergen" siger jeg så. Først kigger han underligt på mig og så bliver han ked af det..

"Josephine.. jeg vil ikke have at du flytter.. men.." siger han og fælder et par tårer. - "men hvis det gør dig glad, så gør det! Jeg venter på dig!" Siger han.

//det er det sidste kapitel i denne her booog! Følg med i 2'eren der snart kommer ud :)) //

The true love - M.G (AFSLUTTET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin