"Josephine? Du har grædt?" siger Marcus og kigger på mig. "Hvad tror du selv din klovn!" Råber jeg til ham og løber ud af værelset. Marcus Fucking Gunnarsen... Stop med at ødelægge mit liv!
Martinus' synsvinkel
"Det er virkeligt dumt gjort Marcus" Siger jeg. "Hvad har jeg dog gjort?!" Spørger Marcus irriteret. Jeg tager min telefon op og viser billedet til ham.. "øh...mm.. De..t...v..ar..i..kke...me..d..vilje!" stammer han. "Hvad så? I kyssede? Jeg kan da sagtens forstå hvorfor hun er ked af det Marcus..." mumler jeg. "Lad mig i det mindste forklare det!" Siger han. "Jeg var nede ved restauranten med Lena og så mødte vi et par fans... såå sagde de at jeg skulle kysse Lena på kinden og jeg prøvede at kysse hende på kinden vendte hun sig om så jeg kyssede hende på munden.." Siger han nervøs.. Jeg kan se at han lyver.. "Du lyver Marcus.. Der stod, With this boy! He is soooo cute! Love you babe... kan du forklare det?" Spørger jeg lidt vredt.. "Martinus.. Lena er vild med mig! Jeg kan ikke gøre for at hun er vild med mig..." siger han. "Jeg er ikke stolt over det jeg gjorde" siger han. "Josephine? Hvad gøre du med hende?" Spørger jeg ham. "Jeg forklare hende det.." siger han. "Men jeg tror ikke på at hun vil tro på mig.." mumler jeg. "Du er min bror, skal du ikke støtte mig i det her?" spørger han vredt. "Jo.. men hun er min bedste veninde.. og du er min bror og bedste ven.. Jeg står her i midten!" siger jeg irriteret.Josephines synesvinkel.
Jeg pakker mine ting og vil ind til Loren.. *Bling* en besked fra... LOREN!Er du okay!? Jeg så billedet! EJ KOM DOG IND HOS MIG OG BLIV DER SÅ LÆNGE DU VIL! EJ DET ER IKKE OKAY AF MARCUS!<3
jeg skriver til hende:
Jeg er ikke rigtigt okay... og tusind tak, er også i gang med at pakke mine ting xD<3Jeg er glad for at have Loren! "Josephine? Må jeg i det mindste ikke forklare?" Spørger den selveste Marcus fuqkboi Gunnarsen.. "Nej, jeg gider ingengang at høre din stemme!" Siger jeg og forlader mit soveværelse. Der er en der tager min hånd.. Jeg vender mig om og ser ind i de brune øjne jeg var forelsket i, i lang tid... "Må jeg ikke forklare?" spørger han roligt. Jeg ryster på hovedet og fjerner hans hånd.
//Ihhh! Der KOM ENDNU ET KAPITEL!!<3 omg tusind tak for 3k readers! Er mega taknemmelig!!//
DU LIEST GERADE
The true love - M.G (AFSLUTTET)
Fanfiction(Hvis du vil læse noget som er skrevet helt tilbage fra 2017, så har jeg denne her meget cringe fanfiktion) Vil du synes at det vil være fedt at flytte tilbage til det sted hvor man blev mobbet? Nej, det synes Josephine ikke. Hun blev mobbet med at...