57 - er mega meget skabt for hinanden!

1.1K 40 8
                                    

Jeg når til skolen og ser at Marcus fjoller rundt med Martinus. Jeg sidder med Lærke. "Halluj!" Siger jeg til hende. "Heej!" Siger hun tilbage og smiler. "Hvor ser de søde ud, når de fjoller" siger Lærke bare pludseligt. "Ja meget!" Siger jeg. "Lærke, jeg tror eller ved at Martinus kan lide dig! Jeg ved godt at jeg ikke har kendt dig i lang tid, men du er altså virkelig sød! Plus i passer perfekt sammen! Som om at i er skabt for hinanden!" Siger jeg. "I er mega meget skabt for hinanden!" Siger Lærke. "Hvem?" Spørger jeg forvirret. "Dig og Marcus?!" Siger hun. Jeg smiler bare Til hende.

Søren kommer ind med en pige. En bekendt pige? NEJ VEL?! Det er Mille? Mille fra min gamle klasse... Ej ej ej! Hun er kæmpe! Altså kæmpe fan af Marcus og Martinus! Det kommer ikke til at gå godt.. "Fortæl lidt om dig selv Mille" siger Søren. Jeg tror ikke at Mille har lagt mærke til Marcus og Martinus. Fordi de sidder bagerst. "Jeg hedder Mille. Jeg er 15 og jeg er kæmpe stor fan af!" Når hun kun og sige før hun ser.. "MARCUS & MARTINUS?!" Råber hun. "Der har vi vist en fan" siger jeg og griner. Folk begynder også at grine. "Når.. hej? Josephine.." siger hun lidt vredt. Jeg.. kan man godt sige hader hende? Eller vi er uvenner.. rip!  Hun irriterede mig vildt meget.. og skriver hver gang jeg ikke kan være sammen eller vil være sammen med nogle andre skriver hun 'tak for lort'? Hvad sker der?!

//Halluj! Følg LukasWatt ! Han fortjener Læsere... siger min ven PashaZdrinka ! Hahah! Så jaaa? Læs hans historie! Og JRBell og jeg er med!!! Yayy!! Lidt cringe? Ja hahah!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt