75 - fordi hun gav os et tilbud?

1K 37 0
                                    

Jeg har et nyt kælenavn til Martinus.. Hehe! Lakse Tinus. Det lyder godt når man selv siger det. Når men lige nu er Marcus & Martinus til et interview. Emma og jeg, vi kigger bare rundt i byen. Vi kigger rundt omkring. "Wow! Se!" Udbryder Emma og peger mod en legetøjs butik. "Den vil jeg have!" Siger hun og trækker mig med.

"800!" Råber jeg men ikke så højt. "Er du sikker på du vil have den?" Spørger jeg hende. Hun nikker glad og løber frem og tilbage. Jeg tager den ned fra hylden og går over til kassen. Jeg giver den til kasse damen. "Emma? Kom her" siger jeg. "800 kr" siger kassedamen. "Vent, i må få den til 400, hvis Emma vil give min datter en hilsen! Hun er kæmpe fan af Marcus og Martinus" siger hun så. Jeg løfter det ene øjenbryn. "Mig?" Spørger hun. "Ja, du er da Marcus og Martinus' lillesøster ik?" Spørger hun. "Jo" siger hun. "Hvem er du så?" Spørger hun og kigger på mig. "Jeg..jeg.. er Marcus' kæ...veninde! Veninde!" Siger jeg. "Dejligt at vide" siger hun. Emma giver hende en hilsen fra hendes telefon og så Jeg giver hende pengene og går ud af butikken. "Hun var rar!" Siger Emma. "Fordi hun gav os et tilbud?" Spørger jeg hende og griner.

//Halluj! Jeg var ude og skøjte idag!//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon