38 - bare kys alle dem du vil!

1.2K 39 10
                                    

Jeg finder mit pas frem... Jaa... det er idag jeg skal hjem.. Væk fra den bedste Loren.. det er ret trist, i hvert fald for mig. "Vises Loren!" Siger jeg og krammer hende hårdt. "Husk og skriv eller ringe!" Siger hun. "Jaer.." siger jeg. "Vi skal tjekke ind nu" kommer det fra Kjell-Erik. "Farvel! Hav det godt i Norge!" Siger Loren og vinker til mig.

Jeg sidder og kigger på instagram og liker nogle af billederne. Jeg læser en tekst og der står:

Cute! de er så søde sammen! Ik' sig at de har slået op..

Omg... Jeg har jo glemt at slå op med ham! "Marcus? Jeg har noget at sige til dig..." siger jeg. "Ik sig at du slår op med mig!" Siger han. "Øhm..." siger jeg og kigger ned på mine hænder. Der kommer tårer frem og kigger op og ind i de brune øjne. Jeg nikker og tørre mine tårer væk. "Det slut Marcus..." siger jeg og skifter min plads. "Bro? Er du okay?" hører jeg Martinus spørger Marcus. "Nej..." siger Marcus. Martinus går hen imod mig. "Hvis du siger at det er min skyld så sig det lige nu!" siger jeg og fælder et par tårer. "Jeg forstår godt hvordan du har det..." siger han. "Flyet til Norge er ankommet!" kommer det fra en højtaler. Jeg finder mit pas frem og tjekker ind. Jeg går ind imod flyet. "Velkommen" siger en venlig dame. "Takk.." mumler jeg. Jeg går i gang med at finde min plads og sætter min kuffert op i de der skabe ovenover. Jeg tager mine solbriller på fordi der skinner helt vildt.. og der kommer to pige imod mig. "Hej, er det her 23 A, B og C?" spørger den ene pige med kort brunt hår mig. "Ja" siger jeg. "Hvor har jeg hørt den stemme fra?" hvisker hun til den anden pige med mellem blond brun. Hende med det brune hår sætter sig ved siden af mig. "Omg det er Marcus Gunnarsen!" hvisker den blond brune hår. "Hvad hedder i?" spørger jeg dem. "Mit navn er Helena og det er min veninde Julie" siger hende der Helena. "Mit navn er Josephine" siger jeg og smiler til dem. "Jose? Tilgiv mig lige.. Jeg savner dig" siger Marcus.. Jeg tager mine solbriller af og siger: "Marcus.. Det fint at du kysser med Lena! Jeg er ligeglad med dig.. Bare kys alle dem du vil!" "Ej du hende Josephine!" Siger Helena. "Jaa..." mumler jeg....

//hiiii! Så kom der et nyt kapitel! Nogle her som er udlandske? :)) jeg prøver at lærer min mor at læse dansk ;) haha mega fedt//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now