4 - Skolen

2.2K 61 7
                                    

Jeg kunne ikke sove. Jeg er alt for nervøs! Jeg skal til at gå.. "Vises Josephine! Ses i aften?" Siger/spørger far. "Self!" Siger jeg. Jeg tager min taske og finder mine sko frem og tager dem på. Tager min læderjakke på. Jeg går ud af døren. Jeg ser to tvillinger? Hvem er det mon?

Jeg går bag en mandelige lærer, som hedder?.. hmm.. hvad var det nu? Nårr ja! Han hedder Søren! Han åbner døren til 9.A? "Godmorgen elever!" Siger han. "Godmorgen" hører jeg de andre sige. "Vores gamle nye elev kommer nu!" Sige Søren. Jeg åbner døren. En masse øjne stiger på mig. "Hej" siger jeg akavet. "Fortæl os lidt om dig Josephine" siger Søren. "Øhm... jeg hedder Josephine, jeg er 14... Jeg elsker fodbold og i min fritid var jeg sammen med mine venner... Jeg flyttede tilbage til trofors fordi min far vil have det.. Jeg boede i Trondheim. Hmm.. jeg..." når jeg kun og sige før jeg ser et par bekendte brune øjne. "Øhm... jeg har en storebror, der hedder Jack.. Jeg bruger meget tid på musically i min fritid" siger jeg før en pige med langt brunt hår afbryder mig. "hvor mange følger har du? 100?" Spørger hun. "Nej.." siger jeg. "Højere eller lavere?" Spørger hun. "Højere" siger jeg og smiler. "Det højeste jeg tror du har er 250" siger en dreng og griner. "Morsomt, jeg har 3 og en halv mio" siger jeg og smiler. "Og jeg troede at vi var kendte" siger ham med de bekendte brune øjne, i think? Jeg kigger rundt. Nej? Der er to?! Det må være ham der's tvilling?

The true love - M.G (AFSLUTTET)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant