81 - Annabell Johansen

962 37 0
                                    

"Hvad sker der far?" Råber jeg da jeg kommer ind af døren. "Kom lige ind i stuen" siger han. Jeg går ind i stuen. "Skat, mød min nye kæreste Helene og hendes datter Annabell" siger min far. "Annabell? Emma's veninde?!" Spørger jeg. Min far nikker. "De flytter snart ind" siger han. Jeg nikker langsomt. "Jack flyttet alligevel snart ud så Annabell kan jo få Jack's værelse" siger han. Jeg nikker hurtigt.

"Hej Marcus? Kan du ringe så hurtigt så muligt, når du høre denne her besked? Jeg elsker dig" siger jeg i telefonen. Annabell kommer ind til mig. Hun har noget i hånden. "Vil du lege med slim med mig?" Spørger hun. "Jeg har også noget?" Siger jeg og griner. "Jeg har kontaktlinsevæske og barberskum, men har ikke lim.." siger hun. "Jeg har! Så bare rolig! Mesteren er her" siger jeg og griner. Hun begynder også at grine. Hun gik ind på sin mobil og går ind på live.ly. "Har du også musically?" Spørger jeg hende og griner. "Ja" siger hun. "Ej hvor fedt" siger jeg. "Jeg skriver 'sammen med min nye bedste papsøster'" siger hun. "Ja self" siger jeg. Hun begynder at starte den. "Hej! Idag skal vi lave sliiiiiiiim!" Siger hun ind til telefonen...

//omg! Tak mennesker! Tak for 1 pladsen! Er så taknemlig! Jeg sidder i en skolebus eller sådan noget på vej hjem. Jeg begynder næsten at skrige af glæde! Ej seriøst! Tusind takkk!!!! Har i tjekket min nye bog ud?//

The true love - M.G (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now