לוריאן
~כעבור שבוע~
אז כבר עבר קצת מעל שבוע מאז הפעם הראשונה שהגעתי לארמון והחיים שלי השתנו.
שבוע הזה יצא לי לעשות סדר בכמעט הכל, סוף סוף הבנתי מה באמת הולך כאן, כשקיבלתי את ההסבר מההורים שלי.
~ "אתם חייבים לי הסברים"
שניהם הסתכלו אליי במבט שאומר 'לא רוצים להגיע לשיחה הזאת'וזה רק מעצבן אותי יותר.
"אתם מבינים שאני חייתי בשקר? אתם הסתרתם ממני את אחותי!
אתם גרמתם לי להאמין שמישהי שהיא לא אמא שלי היא באמת אמא שלי!
בלי קשר לזה שהסתרתם ממני שאני פאקינג נסיכה!
אז אל תנסו להתחמק מהשיחה הזאת כי ההסברים האלה מגיעים לי!" אמרתי,ואז הסתכלתי על ג'יקוב והוא חייך עליי ושילב את ידינו כתמיכה בי.
אבי הסתכלת עליי בחיוך מבין והתחיל
"טוב אז הכל התחיל לפני שמונה עשר שנים, כשהממלכה הייתה יותר ממשגשגת, הכל היה פשוט כאילו יצא מסיפור יפיפה, הכל היה מעולה עד שאני, מודה במעשי, התאהבתי באישה אחרת, היא הייתה פשוטה, ולכן לא יכולתי לעשות שום דבר, ונכנסו להריון, סיפרתי לאמך, והיא הבינה אותי לגמרי, כי ידעה שלא התחתנו מרצון אלא משידוך ונישואיי חובה.
לאחר תשעה חודשים נולד אחיך, ליאו.
היינו מאושרים אני ולינדה, זאת הייתה השנה הכי טובה בחיינו, עד שההורים שלנו התעניינו למה אין לנו כבר יורשים וצאצאים, ואז מתוך לחץ של ההורים שלנו, אימך נכנסה להריון, ואחרי תשעה חודשים, נולדת את, תינוקת קטנה בממלכה גדולה וההתרגשות על הלידה שלך הייתה גדולה, אין אדם בממלכה שלא ידע על הלידה שלך, ואין אדם שלא ידע עד כמה את מקסימה.אבל לא כולם היו כל כך שמחים על הלידה שלך, וזה הרגע שבוא ממלכת דיוטיין החליטה שהיא רוצה להרוג אותך.
ממלכת דיוטיין, והדיוטינים אף פעם לא היו אנשי שלום, אך תמיד ניסינו לא לצור איתם קשר וההפך, ובגלל שביתם מתה בלידתה חודש לפני שאת נולדת, הם לקחו את זה כעלבון והחליטו להרוג אותך.
לא יכלנו לסכן אותך והחלטנו להרחיק אותך מהדיוטיינים כמה שאפשר כדי שתהיהי מוגנת ולא תחיי בפחד.
זה הרגע שאני ולינדה עברו לגור בארץ במקום להשאר לגור כאן.
אך הדיוטניים לא ידעו שום דבר, ולכן לפני שאני עזבתי אליונה נכנסה להריון שני והולידה את ארנה שכאן, כך ששום דבר לא ייראה חשוד וההגנה שהיא קיבלה פה בארמון הייתה הכי כבדה מכולם.
בגלל כל התיסבוכים עם ממלכת דיוטון, למלכה ולצוות שלה לא היה את המשאבים ואת הזמן לדאוג לאנשי הכפר אלה רק לביטחונם ולהמשך קיומם.
YOU ARE READING
My Knight, My Prince.
Fantasíaלפעמים זה קצת אבסורד המקומות אליהם החיים מובילים אותנו. לוריאן היא בחורה בת 16 שללא ספק לא ציפתה לדברים שקרו לה ביום הולדתה. היא מגלה סודות אפלים על הזהות שלה, על משפחתה, ונעמדת אל מול ההחלטות הקשות בחיה. וליבה, עדיין צריך להחליט במי תבחר ג'יקוב, ה...