"אז כמו שאת יודעת, הטבעת שניתנה לך היא לא סתם טבעת, היא מיוחדת, כמובן שזה תלוי מי לובש אותה, ויש לה כוחות אדירים.
הטבעת עובדת באופן מיידי, ולכן תמיד חייבים לשמור אותה בתוך קופסאת זכוכית כדי שלא תיצור כאוס כמו שהיה לפני שנים רבות.מה שמיוחד בטבעת שלך, היא החומר שממנו עשוי האבן שנמצאת על גביו.
זהו החומר העתיק בעולם ושמו טאלטון. כאשר הטאלטון לא נמצא בחלל סגור הוא יוצר הרבה שערים וזה מה שיצר כאוס.
אנשי הארסה, שהם אבותינו, כפי שקוראים להם בכדור הארץ, הצליחו להשתלט על הטאלטון.הארסה הם אבותינו הקדומים והם ארבעת אבותינו שכל אחד מהם יצר ממלכה משלו ומהכוחות שהיו לו.
ומאז הם מעבירים את הטאלטונים בירושה, ואחת מהארסה, הוא משפחה קדומה שלך.הספר הזה הוא בעצם ספר שנכתב על ידי הארסה, ואליו מוטל כישוף עתיק ובלתי ניתן להפרה, שנותן לספר לרשום את כל ההסטוריה של ארבעת הממלכות וכדור הארץ, ורשום בתוכו כל פיסת מידע שתרצי לדעת, בשביל למצוא את המידע הרלוונטי לך את צריכה להגיד 'צ'ייט- ואת המילה שאת מחפשת', ותקבלתי את כל המידע הרלוונטי שאת צריכה.
הספר הזה הוא הרבה יותר טוב והרבה יותר מדיוק מכל טכנולוגיה חדשנית, ואפשר להשיגו רק בעזרת הטאלטון.
מה שאומר בעקיפין שרק בני מלוכה יכולים לחשוף או להחשף לספר הזה."הוא סיים את דבריו ואני, שהקשבתי בהתעניינות לכל דבריו,
לא ממש מבינה איך להגיב.
"אוקיי.. טוב לדעת אני מניחה, אבל א' איך הספר הזה קשור אליי.
וב' איך אני יכולה להשתמש בטבעת עם אני לא יודעת את הכשפים?"
הוא חייך אליי בהבנה ואמר
"יש כמה דברים שאת צריכה לדעת על הממלכה שלך ועל עצמך לפני הכל.
וגם בנוסף על הממלכות האחרות, אחרת כשנחזור לממלכה הכל אהיה לך נורא מבלבל ואף אחד לא יסביר לך את זה יותר טוב מאשר הלבאר, שזהו שמו של הספא.
ולגבי השאלה השניה שלך, הלבאר גם ידוע כספר הכשפים הגדול ביותר, כך שכל הכשפים שתרצי ללמוד תמיד לרשותך."
הוא אמר עדיין מסביר על הספר הגדול שהיה מלפני.
"עכשיו כדי שנתחיל, כדי שתוכלי לבוא עם איזשהו בסיס חזרה לממלכה." הוא אמר והוסיף.
"עכשיו תגידי 'צ'ייט אלקסיוס' " הוא ואני מיד אחריו אמרתי "צ'ייט אלקסיוס" והספר נפתח לרווחא בעוד מסוים והיה כתוב באותיות גדולות ומסולסלות 'אלקסיוס' ואז היה כתוב'ממלכת 'אלקסיוס' - ממלכת אלקסיוס, ממלכת האדמה, שבשילטונה כל צמח שצומח, וכל צורת אדמה שהיא, היא ממלכה שכולה צמחים ותושביה לא תלויים במים אך כן תלויים בחמצן.
-צורת חיים- מין אחד של חיות ואילו יוצרים שמזכירה בכל צורה שהיא את צורת בני האדם ממלכת ' ארץ ' אך גופם לא צורך מים וכן צורך אוויר ואוכל (בני אלקסיוס אינם צורכים חיות אחרות אלה רק צמחים, ויכולים לאכול את כל סוגי הצמחים הקיימים, גם אלה שרעילים לבני האדם)
YOU ARE READING
My Knight, My Prince.
Fantasyלפעמים זה קצת אבסורד המקומות אליהם החיים מובילים אותנו. לוריאן היא בחורה בת 16 שללא ספק לא ציפתה לדברים שקרו לה ביום הולדתה. היא מגלה סודות אפלים על הזהות שלה, על משפחתה, ונעמדת אל מול ההחלטות הקשות בחיה. וליבה, עדיין צריך להחליט במי תבחר ג'יקוב, ה...