ויליאם
קמתי לצרחה חרישית מתחתי, ואני מתעורר לא מבין מה קורה, נרגע כשאני רואה עדיין ישנוני את הנסיכה שלי מחייכת אליי ואני לא יכול שלא להתאהב.
להתאהב בבוקר הזה שהתחיל בצורה הכי טובה שהיה יכול.
אני מחזיק בין זרועותיי את האישה שלי כשאנחנו מתעוררים יחד בחיוך.
"יום הולדת שמח אהובי" היא אומרת בעודה מלטפת את פני במבט חם.
אני פורש חיוך גדול על פני ומקרב אותה כמה שאפשר.
"את כזאת מושלמת שאני פשוט רוצה לנשק אותך ולא להפסיק בחיים" אמרתי לה מקרב אותה אליי ומחזק את אחיזתי בה.
היא חייכה חיוך נבוך ופניה האדימו מעט.
"אני בעד" היא אמרה ואני מיד התקרבתי לנשק אותה, אך ברגע האחרון היא הסתובבה ונישקתי רק את לחיה.
"אבל קודם לצחצח שיניים." היא אמרה מרוצה מעצמה.
גיחכתי קלות בעוד היא מנסה להשתחרר מאחזתי בזהירות.
"לאן את חושבת שאת הולכת, יפתי?" שאלתי אותה.
"הובכן עם כמה שאני אשמח להשאר במיטה הנוחה הזאת לנצח, יש הרבה דברים לעשות, וכבר חרגתי מהשעה הרגילה שלי וכבר 10, אבל בערב אני כולי שלך." היא אמרה וגל אכזבה הכה בי.
מיד העלמתי אותו והחלפתי אותו בחיוך.
"טוב, בתור חתן יום ההולדת אני דורש איתך עוד לפחות עשר דקות במיטה הנוחה" אמרתי לה בעודה קמה ומתקדמת לכיוון חדר המקלחת.
במהירות העברתי גל רוח שהפיל אותי חזרה על המיטה, ואז הכבר גררתי אותה אליי.
"אופס, מצטער על זה" אמרתי בתמימות.
" ויל! אני רצינית!" היא אמרה נותת עוד נסיון לבריחה.
"גם אני רציני שאני אומר שאני רוצה לבלות את כל היום רק איתך. מאז גיל 11 אני לא ממש אוהב את היום הולדת שלי, ומנסה להמנע ממנו כמה שאפשר"
היא העלתה מבט מודאג ושאלה "למה ככה?"
נאנחתי לשאלתה, ברור שהיא לא יודעת.
"הובכן.. לפני שמונה שנים מהיום אמא שלי נפטרה" אמרתי בעצב, אני כל כך אוהב את אמא שלי, ואני בטוח שאם היא הייתה מכירה את לורי היא הייתה אומרת שהיא מושלמת בדיוק כמוני.
"ויל, אני מצטערת, לא ידעתי... אבל אני בטוחה שאמא שלך לא הייתה רוצה להיות הסיבה שבגללה אתה עצוב ביום ההולדת שלך, היא הייתה רוצה שתשמח." היא אומרת בדאגה.
"טוב, צודקת, עכשיו לכי להתארגן לעיסוקים שלך, אני אלך לשלי, וניפגש בערב אהובה שלי"
אני אומר לה בכדי להוריד את הדאגה שלה ממני.
היא קמה וחייכה בעודה עומדת כבר חצי רגל מחוץ לדלת
"יום הולדת שמח" היא אמרה ויצאה.
YOU ARE READING
My Knight, My Prince.
Fantasiלפעמים זה קצת אבסורד המקומות אליהם החיים מובילים אותנו. לוריאן היא בחורה בת 16 שללא ספק לא ציפתה לדברים שקרו לה ביום הולדתה. היא מגלה סודות אפלים על הזהות שלה, על משפחתה, ונעמדת אל מול ההחלטות הקשות בחיה. וליבה, עדיין צריך להחליט במי תבחר ג'יקוב, ה...