לוריאןעמדתי שם, מסתכלת על הטבעת היפיפה שבתוך קופסא קטנה שמצופה בקטיפה אדומה, אז נתתי מבט בעניו של ויליאם, ששדרו אושר, אך היה בהם טיפת דאגה, ואני חושבת שדניאל ואני, הרגשנו את המתח באוויר, ולאט לאט שמתי לב שעוד לא נתתי את תשובת לויל, ושכולם בציפייה.
"כן, כן, כמובן, אהוב שלי"
הוא קם וחיבקתי אותו כשהוא עוטף את ידיו סביבי, אני מרגישה את ליבו מתמלא באושר, כשהמקום התמלא במחיאות כפיים, גלי שמחה עברו באולם , וכל ההתרגשות, התבטאה בהמון גלים שעברו בעולם (כל ממלכה, שולטת בעוד דבר חוץ מהיסוד שלהם- אלקסיוס שולטים בתחומי הרפואה, הנפש הנשמה, והשולטים בכח אלקסיוס, יכולים להרגיש רגשות חזקים בגלים), וכל העומס הזה, גרם לליבי להתמלא בכל כך הרבה רגש, שהרגשתי את מערכות גופי קורסות.
הרגשתי את גופי מאבד את שיווי משקלו, ואת ידיו של ויליאם תופסות אותי, ויכולתי לשמוע ולהרגיש אך גופי הוא היה משותק.
האולם היה מלא באימה, ושמעתי את ויליאם צועק "תתרחקו! תמצאו את הנרי, הוא היחיד שיודע מה לעשות." המצב לא ממש היה ברור, הובכן בגלל שלא ראיתי שום דבר, אבל יכולתי להרגיש שויל סוחב אותי למקום כלשהו, ולאחר כמה דקות שבהם הוא הולך ותוך כדי אומר לי, או יותר נכון לעצמו, מילות נחמה, הרגשתי את דאגתו ממלאת את ליבי.
'נסיכה?' שמעתי בראשי, מבינה שזה דני.
'דניאל, אתה בסדר, גם הגוף שלך לא מגיב?'
שאלתי אותו כשאני עדיין בזרועותיו של ויליאם.
'לא, אני יצאתי בגלל שרציתי לקראו לחברך, עדן' הוא אמר ושמחתי מדאגתו.
'הו. אני שמחה שאתה בסדר,' אמרתי לו.
'אני יודע מה קרה' הוא אמר והוסיף
'כל האולם התמלא ברגשות התרגשות וכל האולם היה בכל כך הרבה גלי רגש, שהגוף שלך לא עמד בו, קראתי על זה, זה למה חתונות מלכותיות עושים במעגל מצומצם.' דניאל הסביר.הרגשתי את גופי מונך על משטח רך, מיטה כנראה.
והדלת השמיעה רעש פעם נוספת.
"איך היא? הגיבה איכשהו?" שמעתי קול, וזיהיתי את זה של הנרי.לבסוף הנרי הגיע למסקנה שדניאל הגיע אליה, ואמר שאני יכולה להתעורר בתקופה של 3 ימים עד לרוב-חודשיים.
מה שלא היה נשמע כל כך טוב, אבל התנחמתי בעובדה שאני עדיין יכולה לדבר עם דניאל.אחרי ששמעתי טריקת דלת, הרגשתי יד מונחת על ידי "לוריאני שלי, תראי מה עשיתי, אפילו להציע לך נישואין נכון אני לא מצליח, אני מאד מקווה שתסלחי לי על מה שקרה, ושתחזרי אליי במהרה.
אני כבר מתגעגע לגוון עייניך, וכשתתעוררי, את תיראי, אני אארגן לך את החתונה הכי יפה ומפוארת שהממלכות אי פעם ראו, ואז, אחרי שאוכל לקראו לך שלי לנצח, אהפוך אותך לשלי בכל המובנים, ואז שניים מהוורדים היפיפיים האלה שעל ידי יפתחו.
הו, כמה אני מחכה לרגע הזה, שאוכל להרגיש אותך תחתיי." היא לקח נשימה ארוכה כשאוחז בידיי קצת חזק יותר.
"מלאכית שלי, אני אתן לך לנוח קצת, אני יודע שחברייך דואגים לך ורוצים גם הם לבוא להגיד לך את על ליבם, תחזיקי מעמד, אני אוהב אותך" הוא אמר, נישק את ידי, וטריקת דלת נשמעה, שהודיעה על יציאתו מהחדר.
YOU ARE READING
My Knight, My Prince.
خيال (فانتازيا)לפעמים זה קצת אבסורד המקומות אליהם החיים מובילים אותנו. לוריאן היא בחורה בת 16 שללא ספק לא ציפתה לדברים שקרו לה ביום הולדתה. היא מגלה סודות אפלים על הזהות שלה, על משפחתה, ונעמדת אל מול ההחלטות הקשות בחיה. וליבה, עדיין צריך להחליט במי תבחר ג'יקוב, ה...