Část 1 - Střet

8K 304 15
                                    


"Píp, píp, píp" zapípal mi můj mobil, přičemž oznamoval, že je 6:30 a musím vstávat do školy. Odhrnula jsem si svou peřinu a sedla si na postel. Vypnula jsem ho a ze své teplé postele jsem šla krokem ke své skříni.

Oblékla jsem si svou uniformu a mířila do kuchyně, která byla vedle mého pokoje. Bydlím sama s mámou, tak náš byt není velký. Pouze kuchyně, obývák, koupelna a dva pokoje. "Al, snídani máš na stole, musím do práce, vrátím se pozdě večer, tak na mně nečekej." zabouchla mamka dveře.

Už zase přijde takhle pozdě.. Poslední dobou ji ani nevidím... Sedla jsem si ke stolu a snědla toasty, které mi mamka udělala. Poté jsem šla do koupelny, udělala si ranní hygienu a na chvíli si pustila telku, než odejdu. Nic zajímavého tam nebylo. Tak půjdu dneska dříve.

Vyšla jsem z bytovky, kde bydlím a přes park jsem mířila do školy.. Ale.. Horší načasování to být nemohlo. Viděla jsem, jak se tam nějací gangsteři prali s jedním klukem. Snažila jsem se mu kouknout do tváře, ale nešla mu moc dobře vidět, přes tu kapuci, co měl.

"Nemysli si, že nás přepereš." "Přeperu." odsekl ten kluk a dál je tam pobíjel. Nesnáším krev. Nesnáším bitky. Nesnáším konflikty. A ze všeho nejvíc, nesnáším kluky, kteří mají z boje potěšení.

"Tady je hotovo." poškrábal se na hlavě ten kluk, přičemž si odhrnul kapuci.. To snad ne.. To je Kai... Asi ten nejlepší rváč, který není v žádném pitomém gangu..

"Radši odejdu." pošeptala jsem si pro sebe a nenápadně jsem obcházela to místo, kde byl. Ale šlápla jsem na větev, která se zlomila. Ale no tak! Nejsem v žádným hororu!!

"A ty jsi?" A je to v prdeli...

"A ty jsi?" A je to v prdeli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak...A je tu první část mojí nový knížky, tady můžete trošku poznat Alex povahu :3 Jak jste si všimli, tak budu přidávat pouze jeden obrázek, protože je strašně těžký najít obrázek vyhovující té větě před tím, tak snad vám to tak nevadí :/ Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat