Část 41 - Nový domov

3.8K 196 18
                                    


Všichni na mě zaskočeně koukali. "To je super!" skočila na mě Andy a obě jsme spadly na zem. "To jsem nečekal." řekl Luke a Felix radši nic neřekl. "Co ten kluk?" vstala jsem. "Oh tamten? No.. Až na to, že už není člen našeho gangu, takže nemohl mít to tetování a nemáme přistroj na odtetování, tak ho to docela muselo bolet, ale vše je ok!" usmála se na mně Andy.. 

"To je docela krutý." uchechtl se Kai. "Kde budeš vlastně spát?" podivil se Felix. "U Kaie nahoře." "U Kaie? Co když ti něco udělá?" obával se Luke. "Neudělám!" vykřikl na něj Kai. Chvilku jsme si tam povídali a potom se přesunuli dovnitř, kde jsem s Kaiem šla nahoru. Tam jsem si vybalila.

Na velký stůl se dvěma židlemi jsem si dala tu fotku, notebook a mobil. zásuvka byla vedle stolu , tak mi to vyhovovalo. Oblečení jsem nechala v tašce, kterou jsem hodila vedle postele. "Jak tu vlastně jíte?" zeptala jsem se.

"Členové jdou občas nakupovat, tak vždy přinesou hodně jídla. A peníze buď krademe a nebo někteří členové vydělávají, tak jsme jen tak, tak v pohodě" zasmál se. "Aha." řekla jsem a s Kaiem opět sešla dolů.

"Tak my jdeme nakoupit." řekli nějaké dvě holky. "Mohla bych s vámi? Moc to tu neznám, chtěla bych provézt po okolí." přicpala jsem se mezi ně. "Princess, to nemusíte" "Ale já chci." naštvala jsem se a oni mi už neodporovali. 

"Tak já půjdu taky." přidal se Kai. "To je dobrý, my to zvládneme, postarej se o to zatím sám." řekla jsem mu a odešla s ostatními dvěma holkami. Celou cestu jsme si povídali, jak se sem dostali, co jejich osobní život atd. atd. Zjistila jsem, že se jmenují Clair a Megan. Jsou sympatický, docela se mi líbí.

 Jsou sympatický, docela se mi líbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Snad jste si další díl užili :3 Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat