Část 40 - Vyřešeno

3.8K 200 15
                                    


Přijeli jsem do nemocnice, kde mi bylo sděleno, že máma je v pokoji 210. Přišla jsem teda k ní do pokoje a Kai čekal před dveřmi. "Mami?" "Alex, jsem ráda, že jsi v pořádku." usmála se na mně.

"Mami, chci ti něco říct." sedla jsem si k ní. "Jen povídej." usmála se mamka. "Já.. Chci odejít z domu.. Chci se změnit a začít nový život. Zapomenout na minulost a žít přítomností. A obdivuji, že jsi přežila s takovým dítětem jako jsem já a byla jsi celou dobu tak silná. A zároveň.. nikdy tě nepochopím. Nikdy nepochopím, jak můžeš odpustit tomu chlapovi. .Ale.. myslím, že to někdy pochopím. A k tomu potřebuji tuhle změnu." odhodlaně jsem ji vše řekla do očí, zatímco se celou dobu usmívala.

"Chápu." přikývla. "Čekala jsem to. Čekala jsem, že když se to dozvíš, tak se stane tohle. Ale.. Slib mi, že nás někdy navštívíš.." Řekla nás.. Takže nejspíše bude bydlet s tátou.. "Neboj, navštívím." přikývla jsem a odešla. 

"Slyšel jsi všechno, že?" zavřela jsem za sebou dveře a zeptala se Kaie. "Úplně všechno." přikývl. "Mohl bys?" "To je na tobě, jestli chceš, tak samozřejmě, ale budeš muset spát se mnou na posledním poschodí." uchechtl se.

"Děkuju." koukla jsem se do země. "Tak pojedeme k tobě domů, kde si sbalíš věci?" "Uhm." přikývla jsem a jeli jsme ke mně domů. Sbalila jsem si pouze oblečení, nabíječku, mobil, a notebook. K tomu jednu fotku celé naší rodiny. I s tátou. Ani nevím, proč jsem si ji schovávala...

Sbalila jsem si věci do batohu, který jsem si na sebe vzala a zamkla jsem od našeho domu. Kliče jsem si samozřejmě nechala. Nasadila jsem si roušku a stejně tak si ji nasadil i Kai. Přijeli jsme ke kasárnám, kde na nás už všichni čekali.

"Proč máš ten bágl?" zeptal se mě Felix. "To není důležitý, jsi už v pořádku?" obávala se o mně Andy. "No, jsem naprosto v pořádku a ten bágl.. No. Odteď tu s vámi bydlím." 

" 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ohhh, konečně zvrat :D Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat