Část 28 - odpověď

4.2K 204 17
                                    


"Moje odpověď je... Ještě trochu času." sklopila jsem oči. "Už to nevydržím." zasykl Kai, rychlostí se ke mě přiblížil a opět... mě políbil. "Idiote!" dala jsem mu facku. "Udělala bys mi to samý, kdybych byl např. Luke?" zeptal se mě se sklopenýma očima a já z motorky slezla taky.

"Co tím myslíš?" "To je ten rozdíl. Líbala by jsi se takhle se mnou nebo radši s Lukem?" udělal krok ke mě a já krok dozadu. Tam jsem ale narazila na motorku a nemohla jsem dál. Kai se rukami opřel o motorku, abych nemohla utíkat a zopakoval otázku. "Jsem lepší já? Než ostatní kluci?"

"Já nevím." "Řekni to podle pocitů." přiblížil se obličejem ke mě. "Já... Luke a Felix jsou dobří kamarádi, ale ne tak dobří jako ty. Když si nepřišel na schůzku, byla jsem smutná, zklamaná a naštvaná. Když jsi mě pozval do SkullHead, zajímalo mě to. Zajímalo mě, co děláš."

Pokračovala jsem "Mám sice radši tebe, ale nevím, jak tě mám ráda... Je to jako bys mi byl blíže, než ostatní... Chci, abys byl ke mě blíže, jak ostatní.. Ale.. Když mě takhle z nenadání políbíš, štve mě to." zasykla jsem poslední část věty.

"Takže to znamená, že mě máš více ráda, než jako svého kamaráda?" uchechtl se. "Nevím... Asi." "Asi?" zasmál se. "Řekni, co chceš teď právě dělat??" zeptal se mě a usmál se na mě ozařujícím úsměvem.

Co chci teď dělat?? Co myslíš... Co chci vlastně teď udělat? "Tak?" naklonil hlavu. Mám ho ráda... Ale nevím, co to vlastně mít ráda znamená. Není to stejné mít ráda jako u Andy a ostatních. Je to něco cennějšího, než mít jenom ráda. 

Nevím, co to je, ale chci to poznat.. Chci to zkusit, jestli to moje mít ráda, je láska. Stoupla jsem si na špičky a bez toho, abych to promyslela jsem Kaie políbila..

 Stoupla jsem si na špičky a bez toho, abych to promyslela jsem Kaie políbila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Já vím, že to není na čas, ale dříve jsem to vydat nemohla :/ Snad se vám ale část líbila :3 Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat